På ahus

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Ja, da var det mn tur drikke dette forferdelige sukkervannet for å sjekke om jeg har svangerskapsdiabetes :p sitter her nå prøver hardt og ikke spy opp alt igjen og skal inn om 1 1/2 igjen..... Jeg er til vanlig en person som er heeelt avhengig av frokost for å fungere, som gravid er det ikke bedre :o gleder meg til mat og ikke være så uggen mer :p spennende se hva prøvene sier ...

Ugh! :( Jeg tok den på mandag.. Fant ut når jeg satt der at jeg skal på slankeren før neste unge :D haha! Får håpe på positivt resultat hos deg også :)

Ugh! :( Jeg tok den på mandag.. Fant ut når jeg satt der at jeg skal på slankeren før neste unge :D haha! Får håpe på positivt resultat hos deg også :)

Vel, problemet her er at jeg nettopp har gjort det - vært på slankern i 2 år før svangerskap.. Kroppen min er vandt med å leve på veldig få kalorier og unna sukker og hvete, også ble jeg gravid og kvalm og vips 23 kilo opp :( derfor jeg er her, haha :p godt høre du fikk positivt svar <3

Krysser fingrene for positivt svar♡

Vel, problemet her er at jeg nettopp har gjort det - vært på slankern i 2 år før svangerskap.. Kroppen min er vandt med å leve på veldig få kalorier og unna sukker og hvete, også ble jeg gravid og kvalm og vips 23 kilo opp :( derfor jeg er her, haha :p godt høre du fikk positivt svar <3
Ah, så kjedelig :/ Men, er det ikke BMI før svangerskapet som teller da? Håper du også fikk positivt svar :) :)

Æsj ja, måtte gjøre det selv. Jordmor sa de jobbet med å få dette til å bli standard for alle gravide nå.. Kan være hun bare sa det for å berolige meg da men.. :)

Back
Topp