PÅ SØNDAG!!

Charlis

We will date again, Mr.Moet!
Er det to begivenheter: dåp til datter'n min OG morsdag!! Det er litt ekstra stas for meg da som aldri har blitt feiret på morsdagen før!!

Grattis med morsdagen på søndag jenter!! Og en ekstra grattis til oss som er førstegangs!!!!

Oioi..Det blir moro. Første gang for meg også[:)] Lykke til med dåpen og gratulerer med dagen på søndag til deg også

lykke til med dåp og gratulerer med morsdag :)
første gangen for meg også. og dåp :D:D gleder meg :) Sambo hadde vist lagt i stand en overraskelse på lørdag, irriterer meg at jeg ikke vet hva det  er [:@]

Se det ja,hehe
Tillykke med først morsdag,og dåps dag.
Skal ha dåp selv,skal bli godt å bli ferdig,hehe.

[:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Charlis

Er det to begivenheter: dåp til datter'n min OG morsdag!! Det er litt ekstra stas for meg da som aldri har blitt feiret på morsdagen før!!

Grattis med morsdagen på søndag jenter!! Og en ekstra grattis til oss som er førstegangs!!!!

Vi og skal ha dåp da <3 morsdag og dåp=) i en smekk =) kjempe kjekkt!
Feire mamma og svigers og besteforeldre ++ blir en fiiiiiiiin dag =)[:D]

ORIGINAL: Charlis

blir dåp og første morsdag her også[:D] gratulerer til deg og masse lykke til med dåp[:D]

vi skal også ha ¨dåp da... blir en fin første morsdag[:D]

ORIGINAL: lena89

vi skal også ha ¨dåp da... blir en fin første morsdag[:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Se det ja,hehe
Tillykke med først morsdag,og dåps dag.
Skal ha dåp selv,skal bli godt å bli ferdig,hehe.

samme her.. og jeg synes det er skikkelig kjipt at morsdag og dåp er på samme dag... hadde jo håpt å få en skikkelige relax dag... men nå blir det stress og gjester + + +.... jaja, neste år! [:)]

Tillykke med morsdag og dåp [:)]
Vi har planer om å dra på hytta, men nå i kveld har storesøster vært svært sutrete og slitt med veldig stygg hoste, så vi får se hva det blir til.
Hun sovna tilslutt på sofaen, mens jeg ammet mini og gjorde henne klar for kvelden.
Ikke bare bare å være alene med to når den ene er syk.

Håper gubben kommer hjem med gode nyheter i kveld sånn at det blir litt mindre jobbing.

Om det blir morsdagsfeiring aner jeg ikke, det er det andre som evt skal fikse. Vi har jo spist kakerester hver dag, så jeg krever ingen kake [;)]

Back
Topp