PÅ dagtid (babyspm)

FRK John Deere

Forumet er livet
Vi har sprinkelseng som barnet skal sove i om natten på soverommet vårt.

På dagtid, ved unntak av den daglige utesoveluren, kommer babyen til å ligge litt i vugga i stua.
Hvordan/hvor skal babyen ligge på dagtid hoss dere?
-tenker på om dere bruker vippestolen til slikt, tepper på gulvet, sofaen, lekegrind, vogna eller??

Vi har vugge på stua som han skal ligge i på dagtid :)

Det blir i vugga som mannen lå i fr 30 år siden [:D]

og så blir det nok en del i vogna for jeg har planer om mange lange trilleturer i sommer [:D]

ORIGINAL: faerytale

Vi har vugge i stua så han kommer til å sove der - ellers ser jeg jo for meg at vi skal ut på en del trilleturer så det blir nok masse soving i vogna også [:)]

Signerer! Og litt på magen min [:)]

Regner med at han kommer til å ligge i vogna på dagtid..

Vi har lekegrind som babyen kommer til å ligge i på dagtid, det gjorde vi med storebror også[:)]

ORIGINAL: faerytale

ORIGINAL: TrineBallerine

Signerer! Og litt på magen min [:)]

Ja, selvfølgelig på magen også [:D] Det gleder jeg meg helt utrolig mye til!!!

Jaa [:)]

Kurven i stua,vognen og sprinkelsengen på rommet hennes tenkte jeg. Men tar det igrunn litt som det kommer,tipper vognen blir mye brukt her...glad i å være ute på tur[:D]

Vogna eller lekegrina :)[:)]

ORIGINAL: Thorgers

Kurven i stua,vognen og sprinkelsengen på rommet hennes tenkte jeg. Men tar det igrunn litt som det kommer,tipper vognen blir mye brukt her...glad i å være ute på tur[:D]

sign..bare bytt ut hennes til hans[;)]

leikegrind i stua, vugge på gjesterommet ved siden av stua og så vogna om dagen :)

Tenkte at han skulle sove i vognen (har bare baggen med inn i stuen).

Blir vugge i stua [:D]

I ei lekegrind er planen. Lurt siden vi har en vilter 2,5 åring fra før av.

vi har ikke vippestol. det er ikke bra for barnet å sitte så mye i vippestol før det er gammelt nok til at det klarer å sette seg opp selb, blir litt som å sitte i en babybjørn.

Vi har henne liggende i senga si eller vår om dagen også, har bare en liten leilighet (63 kvadratmeter) så vi er rett ved hele tiden uansett[:D]

ORIGINAL: Vilnus

Tenkte at han skulle sove i vognen (har bare baggen med inn i stuen).
Slik har jeg også tenkt det[:D]

I starten med førstemann så sov han i vognbagen på dagen og i senga vår på natta. Han likte ikke sprinkelsenga.. Det blir vel sikkert det samme nå og så sover knøttet i vugga på natta, kanskje. Er åpen for samsoving på natta siden storebror gjorde det også de 3 første mnd. Var det som passet oss best i starten. Men når babyen blir så stor at h*n ikke kan bruke vugga lenger så blir det soving i sprinkelsenga både dag og natt.. Og sovng u vogna når vi er på tur.. Og sikkert oppå meg også..

vi har vogga i stua som hu skal sove i på dagen.. og vi kommer til å bruke vogna oxo.. og magen min så klart[8D]

Back
Topp