OYYYY FADER!

1rosa+1til?

Elsker forumet
Fader i svarte ass! Var ikke det jeg trengte nå[:(] Jeg har fått en ny visdomstann i løpet av natta/dagen... Og tannlegen ba meg ringe så fort den kom opp av skorpa...

Og jeg ringte han kl 3... Da var han opptatt med en annen og skulle ringe meg... Så han ringte meg nå kl 7...

Men siden jeg er gravid, ville han ikke ta tanna[X(][:@]

Nå kan jeg bare grue meg til ett smerte helvette resten av svangerskapet.... Og da uten min kjære ibux forte[:(][8|][X(][:@]

Gruer meg heeeelt syyykt...

Uff da...men er ikke sikkert den er betent og gjør vondt?
Jeg har en på vei ut nå jeg og, men merker ikke noe til den...

Alle mine visdoms tenner kommer ut råtne, grundet jeg ikke har emalje på de og mange andre tenner som de har fjernet og soti inn protese eller bygd de opp via røttene:S Så den kommer til å by på problemer denne oxo...

Kan han ikke gjøre NOE? Kan da ikke gå i over et halvt år med en rotten og vond tann! Det er er for mye å be om asså. Fy flate. Kommer jo til å ta tanna med tang etter hvert!

å herregud, det er jo ikke mulig, kan jo ikke gå i et slikt smertehelvette så lenge....HUFF

Jeg fikk fjernet en betent visdomstann for en måneds tid siden. Tannlegen vurderte det slik at det ville vært umulig å gå rundt med den betente tanna over tid. Han brukte en spesiell form for bedøvelse som skulle være safe for gravide da han trakk den, men ga beskjed om at dersom jeg fikk vondt etterpå, kunne jeg ikke ta noe sterkere enn paracet. Dersom du får intens tannverk, kan du jo virkelig ikke gå på det viset...?

Uff, håper ikke tanna volder altfor mye smerte. Om det blir for ille må den jo kunne trekkes!
Synes å huske at Blomst85 trakk ei tann for ei tid tilbake? Eller kanskje det var fylling av hull...
Fikk utsatt tannlegebesøk og trekking av visdomstann til etter fødsel selv.

Uff.. håper ikke tanna gjør altfor vondt da.. Hvis den er helt j*, så må du jo få den fjernet.. kan ikke gå i et smertehelvete helt til slutten av januar..[&:]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Uff.. håper ikke tanna gjør altfor vondt da.. Hvis den er helt j*, så må du jo få den fjernet.. kan ikke gå i et smertehelvete helt til slutten av januar..[&:]

Heldig vis er den ikke så ille vond enda... Men tannlegen min sa jeg bare fikk ringe vis den ble for ille... Han har jo ikke fått tatt noe røngen av tanna. Site bilde så det ut rom om røttene var kroka fast i tanna ved siden av[X(] Så da kan han ikke gjøre noe føre ungen er ute...

Men han kunne kansje sende meg videre, vis det blir ille... Men en får bare vente å se...

ORIGINAL: Dugong

Huff då. Høyres ikkje bra ut [:'(]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

skal ma n ta ibux når man er gravid? trodde man bare kunne ta paracet jeg ?[8|]

nei men jeg merker jeg kommer til å sane den heeeeelt sykt vis tanna begynner å verke som satan[8|]

Back
Topp