Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MariaR83
Åååh! Det er godt!
Sett ovnen på 180-200 grader, midt i ovnen. Jeg pleier å ta en ildfastform med litt olje og en liten skvett vann oppi (jeg bruker rapsolje eller solsikkeolje, de setter ikke smak på maten). Og så kutter jeg opp gulrøtter, champinjong, poteter, brokkoli, løk, salt og pepper. Ha alufolie over og la det stå til grønnsakene er myke 30-45 min.
Når du har alufolie over, en liten dæsj olje og en skvett vann oppi kan du "bake" grønnsakene lenge [:)]
ORIGINAL: Kihne
Åååh! Det er godt!
Sett ovnen på 180-200 grader, midt i ovnen. Jeg pleier å ta en ildfastform med litt olje og en liten skvett vann oppi (jeg bruker rapsolje eller solsikkeolje, de setter ikke smak på maten). Og så kutter jeg opp gulrøtter, champinjong, poteter, brokkoli, løk, salt og pepper. Ha alufolie over og la det stå til grønnsakene er myke 30-45 min.
Når du har alufolie over, en liten dæsj olje og en skvett vann oppi kan du "bake" grønnsakene lenge [:)]
takk [:D] tror det er akkurat det sambo bruker å gjøre [:D]
pluss at han har soltørka tomater og hvitløk ilamme :D det er namnam!
ORIGINAL: Kihne
Åååh! Det er godt!
takk [:D] tror det er akkurat det sambo bruker å gjøre [:D]
pluss at han har soltørka tomater og hvitløk ilamme :D det er namnam!
Bare hyggelig! [:)] Glemte hvitløk ja [8D] Ja jeg pleier å "raide" kjøleskapet og bruke det jeg har [8D] eneste jeg er litt forsiktig med er vanlige tomater, de bare "forsvinner" i sausen likevel [;)] hehe
Men soltørka tomater må jeg prøve neste gang! [:D][:D]