Var i dag på time hos gynekolog etter å ha hatt tre spontanaborter i fjor, siste i slutten av november.
Skal ha eggløsning de nærmeste dagene, og fikk Ovitrelle som skal settes i morgen.
Jeg har jo eggløsning selv, alltid tror jeg, men det kan umulig skade.
Fikk beskjed om at forholdene er perfekte ut fra det han kunne se i dag, så med mindre det er noe galt som ikke kan sees, så mente gynekologen at en av de neste to gangene jeg blir gravid, kommer den til å sitte hele veien.
De siste tre månedene har vi ikke prøvd, fordi legen min sa at vi ikke måtte bli gravide før denne timen hos gynekologen, så det føles godt å komme i gang igjen!
Nytt år, nytt mot, og forhåpentligvis ei spisre som sitter!
Mye vas her da, men.. har dere noe god/dårlig erfaring med Ovitrelle?
Skal ha eggløsning de nærmeste dagene, og fikk Ovitrelle som skal settes i morgen.
Jeg har jo eggløsning selv, alltid tror jeg, men det kan umulig skade.
Fikk beskjed om at forholdene er perfekte ut fra det han kunne se i dag, så med mindre det er noe galt som ikke kan sees, så mente gynekologen at en av de neste to gangene jeg blir gravid, kommer den til å sitte hele veien.
De siste tre månedene har vi ikke prøvd, fordi legen min sa at vi ikke måtte bli gravide før denne timen hos gynekologen, så det føles godt å komme i gang igjen!
Nytt år, nytt mot, og forhåpentligvis ei spisre som sitter!
Mye vas her da, men.. har dere noe god/dårlig erfaring med Ovitrelle?
Jeg har selv hatt to Sa og går på progesteronstøtte denne syklusen (ikke påvist mangel, bare «grein» meg til det). Skal du ta noen andre støttemedisiner etter eggløsning eller?