Var i dag på time hos gynekolog etter å ha hatt tre spontanaborter i fjor, siste i slutten av november.
Skal ha eggløsning de nærmeste dagene, og fikk Ovitrelle som skal settes i morgen.
Jeg har jo eggløsning selv, alltid tror jeg, men det kan umulig skade.
Fikk beskjed om at forholdene er perfekte ut fra det han kunne se i dag, så med mindre det er noe galt som ikke kan sees, så mente gynekologen at en av de neste to gangene jeg blir gravid, kommer den til å sitte hele veien.
De siste tre månedene har vi ikke prøvd, fordi legen min sa at vi ikke måtte bli gravide før denne timen hos gynekologen, så det føles godt å komme i gang igjen!
Nytt år, nytt mot, og forhåpentligvis ei spisre som sitter!
Mye vas her da, men.. har dere noe god/dårlig erfaring med Ovitrelle?
Skal ha eggløsning de nærmeste dagene, og fikk Ovitrelle som skal settes i morgen.
Jeg har jo eggløsning selv, alltid tror jeg, men det kan umulig skade.
Fikk beskjed om at forholdene er perfekte ut fra det han kunne se i dag, så med mindre det er noe galt som ikke kan sees, så mente gynekologen at en av de neste to gangene jeg blir gravid, kommer den til å sitte hele veien.
De siste tre månedene har vi ikke prøvd, fordi legen min sa at vi ikke måtte bli gravide før denne timen hos gynekologen, så det føles godt å komme i gang igjen!
Nytt år, nytt mot, og forhåpentligvis ei spisre som sitter!
Mye vas her da, men.. har dere noe god/dårlig erfaring med Ovitrelle?