Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ordner seg nok, men ring klinikken i morgen og gi beskjed. Så kan de sikkert klare å ordne om på ting så det løser segJeg klarte å ta den 1 time for tidlig![]()
Jeg tar alltid sprøytene mine kl halv ni å nå klarte jeg å klusse det til ved å ta ovitrelle kl 20:30 og ikke 21:30 som jeg skulle!!!
Fy Søren for en IDIOT jeg er :'( Har jeg ødelagt alt nå tror dere?
Er så lei meg nå :'(
Ja må ringe de. Har time på tirsdag kl 08:30. Det blir jo da akkurat 36 timer etter sprøyten. Håper jeg bare stresser meg opp over ingenting nå.Det ordner seg nok, men ring klinikken i morgen og gi beskjed. Så kan de sikkert klare å ordne om på ting så det løser seg![]()
Ta det med roJa må ringe de. Har time på tirsdag kl 08:30. Det blir jo da akkurat 36 timer etter sprøyten. Håper jeg bare stresser meg opp over ingenting nå.![]()
Hehe, det er santTa det med roDet ordner seg nok skal du se
Det er ingenting som ikke går an å fikse på. Verre om du tok den igår. Hehe
![]()
Det går helt sikkert bra, jeg var nr 3 av 6 da jeg skulle ha uttak og vi hadde satt sprøyten samtidigRingte de idag. Fikk beskjed om å gi beskjed om det i morgen når jeg kommer at de tar meg inn først. Ble ikke så veldig mye roligere for å si det sånn hehe![]()