Ovitrelle

Leniiis

Glad i forumet
Jeg klarte å ta den 1 time for tidlig :(
Jeg tar alltid sprøytene mine kl halv ni å nå klarte jeg å klusse det til ved å ta ovitrelle kl 20:30 og ikke 21:30 som jeg skulle!!!
Fy Søren for en IDIOT jeg er :'( Har jeg ødelagt alt nå tror dere?
Er så lei meg nå :'(

Jeg klarte å ta den 1 time for tidlig :(
Jeg tar alltid sprøytene mine kl halv ni å nå klarte jeg å klusse det til ved å ta ovitrelle kl 20:30 og ikke 21:30 som jeg skulle!!!
Fy Søren for en IDIOT jeg er :'( Har jeg ødelagt alt nå tror dere?
Er så lei meg nå :'(
Det ordner seg nok, men ring klinikken i morgen og gi beskjed. Så kan de sikkert klare å ordne om på ting så det løser seg:):)

Det ordner seg nok, men ring klinikken i morgen og gi beskjed. Så kan de sikkert klare å ordne om på ting så det løser seg:):)
Ja må ringe de. Har time på tirsdag kl 08:30. Det blir jo da akkurat 36 timer etter sprøyten. Håper jeg bare stresser meg opp over ingenting nå. :)

Ja må ringe de. Har time på tirsdag kl 08:30. Det blir jo da akkurat 36 timer etter sprøyten. Håper jeg bare stresser meg opp over ingenting nå. :)
Ta det med ro:) Det ordner seg nok skal du se:) Det er ingenting som ikke går an å fikse på. Verre om du tok den igår. Hehe:)

Dette går sikkert helt fint, men ring klinikken:-) Det er mye man skal følge med på, og veldig lett at det kan skje en glipp.

Ringte de idag. Fikk beskjed om å gi beskjed om det i morgen når jeg kommer at de tar meg inn først. Ble ikke så veldig mye roligere for å si det sånn hehe :)

Ringte de idag. Fikk beskjed om å gi beskjed om det i morgen når jeg kommer at de tar meg inn først. Ble ikke så veldig mye roligere for å si det sånn hehe :)
Det går helt sikkert bra, jeg var nr 3 av 6 da jeg skulle ha uttak og vi hadde satt sprøyten samtidig :) Masse lykke til i morgen!

Tusen takk for det :) Kommer jeg inn først så er det gått 36 timer siden sprøyten, det må jo bare gå bra ♡

Back
Topp