Ovitrelle - falsk positiv eller faktisk positiv graviditetstest?

Bare sammenlign samme urin med 48timers mellomrom :Heartred jeg tester kronisk dårlig på alt annet enn morgenurin, mens andre tester kjempedårlig på første urin for dagen. Vanskelig å se stigning på bare 10-12 timer, gi det litt tid!
Ja, det var kanskje litt vel optimistisk å tenke at styrken på streken skulle dobles på 12 timer, haha!

Æsj.. det var nok ikke noe baby på vei her dessverre.. testene er svakere i dag på morgenurin enn de var i går på kveldsurin :(
De øverste av hver sin sort er fra i dag..

Vis vedlegget 460367
Jeg ville ikke målt stigning på de testene, de er ikke ment for det. Ville heller gått og tatt hcg blodprøve, det gir tydeligere svar. For ordens skyld, du har bare tatt en ovitrielle sprøyte ikke sant?

Jeg tok bilde litt raskt tror jeg, for de ble nesten like sterk etter jeg la ut bilde her. Men samtidig burde de vel vært tydelige sterkere. Skal prøve på nytt når jeg kommer hjem fra jobb :Heartred
Nei, de er ikke nødvendigvis sterkere etter kun 12 timer når testen er så sterk i utgangspunktet. Jeg målte med strimmel som ikke økte i det hele tatt, men hcg i blod viste økning fra 70-260 likevel. Som nevnt tidligere ville jeg ikke målt styrke på tester, men tatt hcg i blod for å se at det stiger normalt :)

Jeg ville ikke målt stigning på de testene, de er ikke ment for det. Ville heller gått og tatt hcg blodprøve, det gir tydeligere svar. For ordens skyld, du har bare tatt en ovitrielle sprøyte ikke sant?
Okei, da gjør jeg det på fredag og ny på mandag (har egentlig testdag på mandag, og skal rapportere inn resultatet da). Ja, bare tatt en :)

Dette er nok en graviditet, og veldig fin strek til 12 + 13 DPO å være også! :smiley-angelic001 :love7 Lykke til på fredag/mandag!

Okei, da gjør jeg det på fredag og ny på mandag (har egentlig testdag på mandag, og skal rapportere inn resultatet da). Ja, bare tatt en :)
Det er kjempefine streker på 12 og 13 dpo, jeg ville ikke vært bekymret i det hele tatt!

TS her. Bare en liten oppdatering: i dag var jeg på tidlig ultralyd, og det var et bankende lite hjerte inni der :happy: Enda tidlig, men det var iallfall ikke ovitrelle som ga utslag på testen, ei heller en kjemisk graviditet :happy:
❤️❤️ Gratulerer. Hyggelig at du delte oppdatering ❤️

Back
Topp