Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig veldig sjeldent at ovitrelle kan gi så sterk strek når det er såpass mange dager siden.
Jeg har bare hatt litt menslignende murringer nederst i magen (avtatt nesten helt siste ukene), litt ømme pupper (som kom noen uker etterpå) og blaff av kvalme på ettermiddagen en gang i blant. Litt trøttere enn vanlig kanskje, men ikke uttalt. Ellers kjent meg i god form! Jeg trodde også det var cyclogest som ga symptomer helt til jeg testet positivt, er 8+5 i dagTs her.
Takk for raskt svar dere
Hadde aldri trodd at jeg skulle se to streker siden jeg nesten ikke har symptomer. De jeg har, regnet jeg med bare var cyclogesten sin skyld (brukt cyclogest 10 dager hver syklus i ett år, og bruker å få alle symptomer på graviditet). Jeg har ett barn fra før, og den graviditeten var jeg kvalm fra før jeg kunne ta test, og ut hele svangerskapet.
Noen her som har opplevd å ha få symptomer når man går på cyclogest, men å likevel være gravid?

Åh, det høres faktisk helt ut som meg. Det gir meg litt håpJeg har bare hatt litt menslignende murringer nederst i magen (avtatt nesten helt siste ukene), litt ømme pupper (som kom noen uker etterpå) og blaff av kvalme på ettermiddagen en gang i blant. Litt trøttere enn vanlig kanskje, men ikke uttalt. Ellers kjent meg i god form! Jeg trodde også det var cyclogest som ga symptomer helt til jeg testet positivt, er 8+5 i dag![]()
Det har vært 2 lange år (som for noen nok er veldig lite, så jeg skal ikke klage), med negativ test måned etter måned. Så dette er iallfall et uvant syn, og man klarer ikke helt tro på det.Helt umulig at det der er ovitrielle! Gratulerer så myeHei
Jeg har lest så masse om at ovitrelle kan sitte i kroppen og gi falsk positiv test lenge. Jeg har ikke tester noe før i dag, og det er nå 14 dager siden jeg satt ovitrelle. Dere som har peiling/erfaring, tror dere denne er falsk positiv, eller kan det være at jeg faktisk er gravid?
Vis vedlegget 460346
Er en helt uvirkelig følelse etter mange negative, men blir nok sakte mer og mer ekte ettersom tiden gårÅh, det høres faktisk helt ut som meg. Det gir meg litt håpDet har vært 2 lange år (som for noen nok er veldig lite, så jeg skal ikke klage), med negativ test måned etter måned. Så dette er iallfall et uvant syn, og man klarer ikke helt tro på det.
Gratulerer 
Altfor sterke til å være Ovitrelle 14 dager etter injeksjon. Må være baby!! GratulererHei
Jeg har lest så masse om at ovitrelle kan sitte i kroppen og gi falsk positiv test lenge. Jeg har ikke tester noe før i dag, og det er nå 14 dager siden jeg satt ovitrelle. Dere som har peiling/erfaring, tror dere denne er falsk positiv, eller kan det være at jeg faktisk er gravid?
Vis vedlegget 460346

Helt uvirkelig om dette går veien. Tør ikke si takk for gratulasjonen riktig enda, hehe.Helt umulig at det der er ovitrielle! Gratulerer så mye![]()
Det lover jo godtAltfor sterke til å være Ovitrelle 14 dager etter injeksjon. Må være baby!! Gratulerer![]()
Er det sannsynlig at det er kjemisk? Det er kanskje vanlig i akkurat den fasen jeg er i nå? Jeg kan veldig lite om de tingene her.. Skal ta en ny test i morgen tidlig, og håper at den er sterkere.Hvis du satt ovitrielle for 14 dager siden så er du 12 dpo i dag? Den testen er altfor sterk til å være kjemiskDet lover jo godtEr det sannsynlig at det er kjemisk? Det er kanskje vanlig i akkurat den fasen jeg er i nå? Jeg kan veldig lite om de tingene her.. Skal ta en ny test i morgen tidlig, og håper at den er sterkere.
Ja, er 12 dpo. Håpet stiger. Tusen takk for svarHvis du satt ovitrielle for 14 dager siden så er du 12 dpo i dag? Den testen er altfor sterk til å være kjemisk

Jeg tok bilde litt raskt tror jeg, for de ble nesten like sterk etter jeg la ut bilde her. Men samtidig burde de vel vært tydelige sterkere. Skal prøve på nytt når jeg kommer hjem fra jobbMorgenurin er ikke alltid bra, jeg hadde tatt en ny test på urin 2 før jeg konkluderte.![]()

Morgenurin er alltid svakest hos meg, og mange andre, så ville ikke vært bekymret. Ettemiddagstesten er nok bittelitt sterkere når du får tatt den senereJeg tok bilde litt raskt tror jeg, for de ble nesten like sterk etter jeg la ut bilde her. Men samtidig burde de vel vært tydelige sterkere. Skal prøve på nytt når jeg kommer hjem fra jobb![]()

Okei, det var godt å høre. Da krysser jeg fingrene for at det gjelder her ogsåMorgenurin er alltid svakest hos meg, og mange andre, så ville ikke vært bekymret. Ettemiddagstesten er nok bittelitt sterkere når du får tatt den senere![]()
Bare sammenlign samme urin med 48timers mellomromÆsj.. det var nok ikke noe baby på vei her dessverre.. testene er svakere i dag på morgenurin enn de var i går på kveldsurin
De øverste av hver sin sort er fra i dag..
Vis vedlegget 460367
jeg tester kronisk dårlig på alt annet enn morgenurin, mens andre tester kjempedårlig på første urin for dagen. Vanskelig å se stigning på bare 10-12 timer, gi det litt tid!