overvektige bruder

Jeg giftet meg nå sommeren 2010..
Er 163ish og veide der 75 kg (Matchvekt for meg er ca 63)
Magen er mitt uheldigste sted, har gjerne "gravidmage" pluss at jeg har en fettvalke som henger nedfor buksen :( Veldig uheldig med magen..
Men bortsett fra magen/lårene er jeg faktisk utrolig heldig med fordelingen av fett sånnsett, jeg kunne sett mye værre ut med 10kg for mye.
Atm er jeg 21 kg for mye, så nå MÅ det gå ned igjen syns jeg selv... Må få sparket røven min litt,, hehe..

Men jeg syns denne kjolen var perfekt for meg da, og den skjulte magen godt. :)

også et lite bilde av kjekkassen min da <3 hehe

ORIGINAL: *lykkeligst*

[:D]

Du gikk ikke i den kjolen der vel? Det velger jeg å tro er kødd.. Synes jeg har sett den på et forum hvor de snakker om forferdelige brudekjoler. Du kunne vel like gjerne kun gått i skjørt. Hjelpes[:-]

dahliasmamma

Hvor har du kjøpt kjolen? Den var nyyydelig!! :)
Du var vakker!!

Så mange vakre bruder!
Jeg må si det i mine øyne er finere med en brud med litt ekstra enn en radmager en [:)]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Sicily

Jeg er 1.65 m høy og et tresifret antall kilo:

Du er jo nydelig Sicily. Har aldri sett bilde av deg før, men du er rett og slett vakker[:)]

Har jo lagt ut bilde i alle bildetrådene i det siste. [8D]

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Så mange vakre bruder!
Jeg må si det i mine øyne er finere med en brud med litt ekstra enn en radmager en [:)]

Ei av brudene på 3 Bryllup på tv3 her for noen få uker siden var så tynn at det ble IKKE pent i kjolen.. Usj...

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Så mange vakre bruder!

Ei av brudene på 3 Bryllup på tv3 her for noen få uker siden var så tynn at det ble IKKE pent i kjolen.. Usj...

Ei av brudene på 3 bryllup på tv3 for noen få uker siden var så tjukk at det ble IKKE pent i kjolen.. Usj...

Hadde det vært OK å skrive....?

Selv om brudene her er nydelige med litt ekstra trenger man ikke trykke ned de som er for tynne.
Det kan være et vell så stort problem for dem med vekt som for de som er store!

Beklager.. måtte bare.

162 høy om noen og 80 kg, var da 5 mnd på vei med eldstemann [;)]
hadde godt ned 11-12 kg på GR-kurs tidligere samme år (giftet oss 25.8.2001) , å følte meg veldig fin den dagen [:)]
Å når jeg var å fikk tilpasset kjolen et par dager før bryllupet, så kunne heller ikke de på salongen se at jeg var 5 mnd på vei [:D][;)]

ORIGINAL: Ninen D

dahliasmamma

Hvor har du kjøpt kjolen? Den var nyyydelig!! :)
Du var vakker!!

takk [:)][:)][:)][:)][:)]

kjøpte kjolen på gjennom Tanjas brudesalong på nett

ORIGINAL: Qü$×

Du gikk ikke i den kjolen der vel? Det velger jeg å tro er kødd.. Synes jeg har sett den på et forum hvor de snakker om forferdelige brudekjoler. Du kunne vel like gjerne kun gått i skjørt. Hjelpes[:-]

Jo, jo, jo. Det er kjolen min. Selges for 2000,- inkl. hanskene. Str. 48.

pfffffht[8D]

-Har bare disse to bildene på dataen.... 165 cm og 88 kg på disse bildene

Du er vakker [8D]

ORIGINAL: HanneHM

Jeg har ikke bilder på dataen lengre, men det ligger noen bilder her da.. Det er en hjemmeside, ikke blogg.. [8D]

http://www.etliteglimt.com/32575754

Gud for en pen brud du var, og for noen herlige barn du har! [:D]

pfffffht[8D]

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: HanneHM

Jeg har ikke bilder på dataen lengre, men det ligger noen bilder her da.. Det er en hjemmeside, ikke blogg.. [8D]

http://www.etliteglimt.com/32575754

Gud for en pen brud du var, og for noen herlige barn du har! [:D]

Så utrolig snilt av deg! Tusen takk!! [:)] [:D]

jeg er 171 høy og var rundt 87 her ..

Back
Topp