ORIGINAL: Niiiitah87
ORIGINAL: Heijdii
ORIGINAL: Dråpe
Jeg syns faktisk bmi gir en nogenlunde grei definisjon. Og ja, jeg vet at dere fruer der ute er sterkt uenig i det[8D] Men jeg tror at for de fleste så er ikke bmi en så veldig gal indikator for hva som er "normalvekt".
De fleste har ikke så overdrevent med muskler og blytung benbygning, tror jeg. Regner med at de som har det, vet om det selv og tar det med i regningen om de regner ut bmi`en sin.
Jeg bruker ikke den, men det er fordi legen min har sagt jeg ikke skal..
i følge den har jeg ekstrem fedme.. men fettprosenten min er normal, jeg veier 80 kg er 173 cm høy..
er langt i fra like store som andre som veier 80 kg + at jeg får ikke veie under 75 kg for da er jeg for tynn..
så faktisk så kan det være en del mennesker med tung beinbyggning, for jeg er en av de og det samme komme min sønn til å bli.. det merkes alt nå![;)]
Feil, ifølge den så e du rett innenfor overvektig. Og laaangt ifra det nesta som bler kraftig overvekt.
som sagt over så skrev jeg feil, skal stå 90 kg![;)]
Då e du jo overvektig i det minsta :)
ska se om eg finner cameraet mitt, så kan dere se selv at det ikke ser ut som at jeg veier 90 kg ![;)]
å ikke ser overvektig ut..
Du trenge ikkje det altså.
Trenge jo ikkje å se overvektig ud for å vera det :)
Komme jo og heilt ann på kor kiloene e plassert på kroppen.
kommer også annpå fettprosenten, min er normal.. så jeg har ikke mer fett enn eg ska..
så sier jo seg selv det, men skal sies at jeg trente ekstremt mye før jeg ble gravid, veide 80 kg.. men magen var flat, lårene normal til min kropp.. eg har alltid vært sterk for å være jente, å alltid veid 5-10 kg mer enn hva bmi sier er normalt.. jeg hører på hva legen sier, å stoler på det![:)]