Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går mitt andre svangerskap som overvektig gravid, å jeg gruer meg skikkelig. Var inne til vekstkontroller hver måned og nesten hver andre uke når det nærmet seg termin med første. Gjorde jo ikke annet enn å sitte på venterom i graviditeten. Men for all del, fint å bli fulgt opp også.
Har allerede fått litt pes når jeg var på TUL at det var vansklig å få bra bilder fordi fettet sugde opp ultralydbølgene lurt å si når ho sitter med hodet mellom beina mine..
Kjøpte meg et par gravid tights på HM sist å de passet hele veien. Ellers brukte jeg nesten bare mitt eget. Kjøpt meg et PR baisic kjoler fra gravid kolleksjonen nå, ellers passer HM+ klærne som regel bra![]()
Men alt var jo selvfølgelig normalt på den ultralyden (ble estimert til 3.7kg baby), men var greit med en liten titt på babyen likevel da Bak sukkerfritt og bruk kesam i div baksten. Samt spist frukt, lag fun light gele, drikk masse vann.Jeg er ikke overvektig, men har veldig søtsug, og store problemer med å klare å styre det. Tror det er gener dom gjør at jeg ikke er overvektig!! Søtsuget har blitt helt ukontrollerbart nå i svangerskapet, og jeg får veldig dårlig samvittighet siden jeg vet at det ikke er bra for babyen å spise så mye godteri, is, vaffel etc. Har noen av dere erfaring med å takle, bli kvitt søtsug? Noen tips å dele?
Takk!Bak sukkerfritt og bruk kesam i div baksten. Samt spist frukt, lag fun light gele, drikk masse vann.
Eller så må du bare bite tenne sammen og ikke spise. Suget forsvinnr etter ukes tid uten sukker.
Jeg har lest en plass at hvis man spiser en frukt (f.eks appelsin) rett etter middag så skal man oppleve mindre søtsug utover ettermiddagen/kveldenJeg er ikke overvektig, men har veldig søtsug, og store problemer med å klare å styre det. Tror det er gener dom gjør at jeg ikke er overvektig!! Søtsuget har blitt helt ukontrollerbart nå i svangerskapet, og jeg får veldig dårlig samvittighet siden jeg vet at det ikke er bra for babyen å spise så mye godteri, is, vaffel etc. Har noen av dere erfaring med å takle, bli kvitt søtsug? Noen tips å dele?
Jeg er ikke overvektig, men har veldig søtsug, og store problemer med å klare å styre det. Tror det er gener dom gjør at jeg ikke er overvektig!! Søtsuget har blitt helt ukontrollerbart nå i svangerskapet, og jeg får veldig dårlig samvittighet siden jeg vet at det ikke er bra for babyen å spise så mye godteri, is, vaffel etc. Har noen av dere erfaring med å takle, bli kvitt søtsug? Noen tips å dele?