Overvarm unge

Catski

Forumet er livet
Noen som har noen gode råd for å kjøle ned en overvarm unge?
Filip våkner nesten hver halvtime, siden det er 30 grader inne på soverommet vårt. Vi har gjennomtrekk i hele leiligheten og har en vifte som står å suser inne på rommet, og har gjort det hele dagen. Stakkar liten våkner og gråter nesten hele tiden, og gjorde natta som var også....[:o]

dette er kanskje til litt mer febergreier det,men en fuktig-ikke våt klut a?uten dyne-bare et tynt teppe..eller jeg vet ikke jeg,men det hørtes ikke morro ut verken for dere eller han!men håper du finner på noe ihverfall[:)]god natt[:D]

Gjorde faktisk det i stad, men var så usikker. Han ble så kald på brystet når jeg tok den av. Men det gjør kanskje ikke noe.....[8|]

Og Eilin sov godt?
Filip våknet etter at jeg la den på.

Husker at jeg skulle notere meg noe bak øret ang varme barn.... [8|] Var det en fuktig klut rundt anklene?? Noen andre som kjenner igjen det... ?

Legg bebis bare i bleia!

Han har ligget i bare bleien i mange dager, og teppet sparker han av seg uansett. Men 30 grader, det er varmt det.....[:-]

ORIGINAL: diruT

Husker at jeg skulle notere meg noe bak øret ang varme barn.... [8|] Var det en fuktig klut rundt anklene?? Noen andre som kjenner igjen det... ?

Ja, det gjelder feber. Får feberen ned [:)] Men sånn sommervarm unge er jo litt vanskelig. Hadde Gabriel liggende på skinnet i bare bleien med helseteppe på. Uff, det er flott med finvær, men de små er så stakkars når det er så varmt [&:]

Emilie går bare i bleien nå om dagen.. Er kokvarmt her jo!
Natta ligger hun med bleie, og så har hun ei vifte inne på rommet
sitt som går hele tiden.

Back
Topp