overtro og tull..

Altså, ja, det forekommer dessverre barnedød i tidlig alder. Noen ganger vet ikke noen hvorfor engang. Likevel er det normalt å ha alt som skal gjøre hverdagen bedre både for moren, faren og barnet klart til den lille kommer.

Jeg synes du bør overse svigermor. Beklager, men det at ho er så overtroisk ville jeg gitt blanke i iallefall.

Bedre å nyte tiden når babyen har kommet til verden:)
svigermor er ikke det største problemet, for ho bor langt borte. problemet, er sønnen hennes, som krever at jeg skal respektere det, og som jeg nå bare krangler med, fordi han nekter å gå mot sin mor...

klarer
Da hadde jeg driti i den vogna og kjøpt i Norge i stedet. Så mye enklere og mindre problemer €:)
Så slipper du så mye mas og bekymringer.
klarer ikke finne en vogn jeg liker.. men, kanskje hvis jeg krangler med svigermor, så får ho heller kjøre omvei om sønnen sin, og hente den for meg.
for jeg skal ikke hente rett etter fødsel nei..

klarer

klarer ikke finne en vogn jeg liker.. men, kanskje hvis jeg krangler med svigermor, så får ho heller kjøre omvei om sønnen sin, og hente den for meg.
for jeg skal ikke hente rett etter fødsel nei..
Kan den ikke stå hos svigermor da så er den "ikke i hus "

Sent from my iPad using BV Forum

må høre me
Kan den ikke stå hos svigermor da så er den "ikke i hus "

jo, får ta det med de når jeg skal ta opp den kranglen. bare ikke akkurat nå, for nå er jeg så forbanna og irritert på samboeren min, at jeg ville bare eksplodert kjenner jeg :P

Jeg hadde blitt så sinna! Hadde gitt han et ordentlig spark midt i bjellene og skriki "HVOR JÆV**** LYST HAR DU TIL Å DRA PÅ BUTIKKEN NÅ??? HÆ??? FRISTER DET KANSKJE ???" I alle fall akkurat nå :p eller så hadde jeg prøvd å forklart han det skikkelig, og til svigermor hadde jeg sagt "ja, tipper du hadde ordentlig lyst til å måtte ut å gå allerede første dagen etter fødsel. Særlig om du ble sydd!" :)

Sent from my iPhone using BV Forum

enten så får svigermor oppbevare den, eller så kan den jo ligge bak i bilen... Da er den jo ikke i hus. :P

Hadde LETT satt ned foten ang vogn og IKKE MINST fødsel. At samboeren din vil at mora skal være med på fødselen syns jeg grenser til det sykelige. Tror det er svært viktig at du setter ned foten på et tidlig tidspunkt, for dette kommer IKKE til å avta etter barnet er født, snarere tvert imot...

Sent from my iPad using Tapatalk

min svigermor er nylig Harley Davidson frelst, og svigerfar da, de har nå begynt å snakke om at de skal bestille sete til barnet for å ha den med seg på sykkelturer. Og jeg kjenner at det er noe jeg ikke syntes noe om i det hele tatt. De har også tenkt å kle opp ungen i Harley tøy fra innerst til yters, noe som definitivt ikke er min eller kjærestens stil.

dessuten ser jeg nå at svigermor har litt rivalisering mot min mamma, men det er jo ganske naturlig at jeg spør mammaen min om det er noe.

ikke lett det er.... svigermødre altså. :P

svigermor er ikke det største problemet, for ho bor langt borte. problemet, er sønnen hennes, som krever at jeg skal respektere det, og som jeg nå bare krangler med, fordi han nekter å gå mot sin mor...
Aaah:/ uff:/ men jeg håper du sier ifra om noe føles ubehagelig for deg. Hun er en del av hans familie, ja, men du og barnet deres vil være like mye familien hans fremover. Han bør lytte til deg og dine ønsker også:)

Hørres ikke bra ut. Kanskje vognen kan stå hos din søster? Eller en venninne?

Den første uken etter fødsel vil en slappe av, ikke ture over til Danmark. Da hadde iallfall jeg nektet å reise. ;)

Lykke til, hva enn der blir til

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

får se hva tiden bringer. om jeg så skal betale broren til sambo for å komme med vogna og hilse på barnet, så gjør jeg det... Uansett hva, den vogna hentes ikke av meg rett etter fødsel... og svigermor på fødsel, IKKe aktuelt :P ho blir kasta ut av jm uansett,

får se hva tiden bringer. om jeg så skal betale broren til sambo for å komme med vogna og hilse på barnet, så gjør jeg det... Uansett hva, den vogna hentes ikke av meg rett etter fødsel... og svigermor på fødsel, IKKe aktuelt :P ho blir kasta ut av jm uansett,

v
Jeg hadde blitt så sinna! Hadde gitt han et ordentlig spark midt i bjellene og skriki "HVOR JÆV**** LYST HAR DU TIL Å DRA PÅ BUTIKKEN NÅ??? HÆ??? FRISTER DET KANSKJE ???" I alle fall akkurat nå :p eller så hadde jeg prøvd å forklart han det skikkelig, og til svigermor hadde jeg sagt "ja, tipper du hadde ordentlig lyst til å måtte ut å gå allerede første dagen etter fødsel. Særlig om du ble sydd!" :)

Sent from my iPhone using BV Forum
veldig fristende skal jeg love deg :P hehe.

Hørres ikke bra ut. Kanskje vognen kan stå hos din søster? Eller en venninne?

Den første uken etter fødsel vil en slappe av, ikke ture over til Danmark. Da hadde iallfall jeg nektet å reise. ;)

Lykke til, hva enn der blir til

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
alle bor for langt unna, har flyttet langt fra venner og fam... men broren til sambo kan da alvorlig talt klare 1 natt uten heksa av en samboer han har, som nekter han å treffe familien... han kan reise med båten 12:15, da må han reise hjemmefra en time før, og reise hjem igjen med båten herfra 08:00 om han vil, og være hjemme i ett tiden.. så skjønner alvorligtalt ikke problemet...
hvorfor skal vi da hente den ? .......

Gubben har ikke kommet til fornuft? De kan være stae disse mannfolka, men på noe sånt hadde jeg vært ståere ! Du kommer til å være utslitt og midt i renselse, og både du og barne trenger fred og ro. Og mai som er så fin trille mnd så en kan få seg frisk luft. Nei fy jeg hadde blitt så sint!

nop
Gubben har ikke kommet til fornuft? De kan være stae disse mannfolka, men på noe sånt hadde jeg vært ståere ! Du kommer til å være utslitt og midt i renselse, og både du og barne trenger fred og ro. Og mai som er så fin trille mnd så en kan få seg frisk luft. Nei fy jeg hadde blitt så sint!

Nop, ingen fornuft å finne der. men jeg gir meg ikke..

Back
Topp