"overtrekkssko"?

kamskjell

Forelsket i forumet
ja..[8D]
vet ikke helt hva de kalles, men har fått med meg at reima (evt andre?) har en type skotrekk el. lignende til føttene som er regn/vindtett. Lurer på om noen vet mer om dette, og/eller har erfaring med de? Har ikke sett noe sånt i butikkene! Tenkte nå som man kan være mer ute og de små kan få krype litt på bakken så må man jo ha et eller annet på beina.. vet at mange sverger til Stonz, men..
håper på en liten oppklaring fra noen av dere kloke julimammaer[:)]

Eg har sånne til gutten og har brukt dem veldig mye i vinter. Kjempe deilige! Men nå syns eg de begynner å bli litt for varme da, ihvertfall de varmeste dagene vi har hatt nå[8|]

okei, så de er fora? jeg trodde det fantes noen uten for, det som hadde vært så greit framover nå[:)]

Reima har både med for og uten for. Vi har hatt de med for i vinter og synes de har vært kjempe-gode, såg de hadde fått de uten for på butikken her, så tror jeg invisterer i de også :)

Vi har sånne fra Refleks og er kjempefornøyde [:D], er ikke så dyre heller [;)](99 eller noe)

ORIGINAL: ASG

Vi har sånne fra Refleks og er kjempefornøyde [:D], er ikke så dyre heller [;)](99 eller noe)

er disse også uten for?

takker for innspill jenter, da vet jeg iallfall at det fins [:D]

ORIGINAL: kamskjell

ORIGINAL: ASG

er disse også uten for?

takker for innspill jenter, da vet jeg iallfall at det fins [:D]

Er et tynt fleecefor inni, men de er ikke for varme til å bruke nå. Har kjøpt de store så snuppa kan bruke de til høsten i barnehagen [:D]

Back
Topp