Overtidsvurdering i morgen

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
6 dager over termin og overtidsvurdering på sykehuset er bestilt. Håper jeg slipper å måtte settes i gang.. Blir egentlig deppa av tanken.. Sliten nå :(

Jeg skal på overtidsvurdering nå. Dag 10 over, en dag sent pga pinse. Har heller ikke lyst å settes igang, men vil ikke vente mer heller.

Jeg skal på overtidsvurdering nå. Dag 10 over, en dag sent pga pinse. Har heller ikke lyst å settes igang, men vil ikke vente mer heller.
Lykke til! Gi gjerne en lyd etterpå. Finner de tidspunkt for igangsettelse med en gang? Siden du er på dag 10 og man ikke kan gå over 11 dager..

Det gikk bra. Alt er fint, men blir lagt inn halv ti i morra tidlig. Greit å vite at noe skjer.

Nei ikke så mye. Bare at de setter igang, men det er jo mange måter å gjøre det på. Var hos overlegen på polyklinikk idag, og det er et helt anna sted en føden, så må vel få mer informasjon av de på føden i morra. Her blir det en rolig kveld og forhåpentligvis god søvn før i morra:) Kan lade opp da i det minste:) Håper du kommer i gang snart og.

Kom dit idag og ble sjekka, men da var det helt fult og de hadde ikke kapasitet. Ble sendt hjem på uke 41+6 idag. Men skal tilbake i morra og da skulle de visst prioritere oss. Nedtur å dra hjem igjen. Spurte hva de gjør i morra og de setter inn en vannballong som skal sittte der til den faller ut, da kan de enten ta vannet (ellers må de gi en tablett) også skal det starte da.

Back
Topp