Overtidstråden

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Nå beveger vi oss inn i april, og noen babyer vil gjerne bli en stund ekstra i magen.

Har du nådd og passert termindatoen, del frustrasjonen! Eller koser du deg i ventetiden?
 
Termin i går. Føler meg veldig på overtid siden jeg var sikker på å få minst en uke før. Dum innstilling! Sånn er det når førstemann kom en uke før... Denne babyen er nok lik pappaen sin, god tid!
 
Nå beveger vi oss inn i april, og noen babyer vil gjerne bli en stund ekstra i magen.

Har du nådd og passert termindatoen, del frustrasjonen! Eller koser du deg i ventetiden?

2dager siden termin! Kvalm og uvell, så nå er jeg "lei" gravidkosen:( men håper hun kommer snart :)
 
Dag 2. Status? IKKE EN DRITT!! Er så lei, vondt, tung... Humøret begynner ihvertfall å få det.
 
3 dager siden termin:( Støvsuger, rydder og vasker i håp om at fødselen skal starte... meeeeen Neida :(
Vært litt artig om hun hadde kommet i dag, for i dag hadde jeg termin med storesøster<3 men får vel bare smøre seg med tålmodighet eller????
 
Termin i dag. Ingen tegn til at han vil ut, men har hatt menssmerter i små perioder de siste ukene. Og i dag kjenner jeg sånne ilende tak i ryggen mellom skulderbladene? Kan det være et tegn..? Eller er det bare kroppen som synes jeg har vært for mye i ro de siste dagene? :p
 
Da var jeg også kommet til den "magiske" datoen, men ingen baby i sikte. I går kveld trodde jeg det var noe på gang og begynte i grunn å forberede meg på det - men det roet seg i løpet av natten. I dag føler jeg meg nesten ikke gravid i det hele tatt (bortsett fra gigamagen som lager litt liv) så virker ikke som det blir noe baby med det første.... :( Så her er det vel bare å smøre seg med tolmodigheto_O
 
Back
Topp