Overtidstråden

To dager over her, men lurer på om det blir fødsel i dag. Har vonde rier med 10-15 min mellom og blør litt. Håper de snart kommer tettere! Redd for at det skal stoppe opp igjen...

8 dager over her og mini koser seg så mye der inne så tror ikke han kommer ut med det første heller. :/

2 dager over.. og babyen er svæær, men legen vil ikke igangsette og jeg håper han vil ut snart av seg selv :P

7 dager over.. Ingen tegn til at hun kommer med det første! Er så lei av å vente nå!!

Jeg synes man burde bli satt igang etter en uke på overtid.

Det synes jeg også.. Men har skjønt det sånn at de venter hele 12(!) dager før de setter i gang hvis ting er normalt.. Kan jo ikke være positivt at baby blir større og større

Termindagen kom og gikk, som antatt.... :rolleyes: Nærmeste jeg kommer fødsel nå er å se reprisen av fødeavdelingen på FEM kl. 2230. -,-

Jeg er på termin nå (dvs i går - så akkurat bikka "overtid". Fødte 14 dager over sist (normalt stor baby uten tegn til overtidighet) og regner med å gå over en stund nå og. Det gjør ingenting, han kommer når han er klar (har ingen vonde plager da, skjønner at det er tyngre for de som sliter med noe). For mange er 41-42 uker en mer riktig svangerskapslengde, rett og slett. Synes det er litt rart med manges holdninger; å føde to uker før termin er liksom mer enn supert, mens en-to uker etter er utenkelig - begge deler er jo like vanlig og like lite farlig.

Her blir jeg satt i gang på tirsdag - 12 dager over termin! Med ballong mest sannsynlig så kan fort gå flere dager.. Greit med en dato å forholde seg til i det minste ;) kan jo skje før også, men ingen modningstegn og ingen åpning forløpig :/

Jeg hadde termin i går. Første dag på overtid i dag. Hun får komme når hun er klar, men gurimalla så lei jeg er av å gå hjemme nå. Gleder meg til det blir litt action i huset.

8 dager på overtid, som er ganske overraskende da jeg ble lagt inn for å stoppe fødsel med premature rier for over 2 måneder siden! :)
Når har dere vært inne på terminkontroll/overtidskontroll?

8 dager på overtid, som er ganske overraskende da jeg ble lagt inn for å stoppe fødsel med premature rier for over 2 måneder siden! :)

Var på kontroll i går., 8 dager over! 9 dager over i dag :) blir satt i gang 12 dager over, tror ikke hun kommer av seg sjæl ;)

Jeg var på overtidskontroll 7 dager over. Er 10 dager over nå og skal inn i kveld for å begynne modningen. Veldig skummelt og veldig gøy. :)

7 dager over. Overtidskontroll på sykehuset i mårn

5 dager over her, skal på kontroll når jeg er 8 dager over. Har ventet en stund på litt mer vondt, hatt vonde kynnere i en uke nå :p

4 dager over i følge UL-termin, mens min termin er i dag eller i morra. Time hos jordmor i morra, og evt overtidskontroll på sykehuset på fredag (8 dager over).

Back
Topp