OVERTIDSTRÅD! !!

Stå på jenter...! Husk at dere aldri har vært nærmere den kommende fødselen;)
Kanskje, men siden jeg gikk overtid hver dag føler som en uke! Og det føles som alle andre får barna før meg, uansett termin.
Det er mange fra famillie og venner som ventet 2 uker over termin faktisk og jeg var veldig redd for det. Men min lille lærer meg tålmodighet the hard way ;)

6 dager på overtid! Alle sier jeg bare må slappe av og at babyen kommer når den er klar.. men samtidig driver alle sammen og spør og maser om det skjer noe snart :p Da er det jo veldig lett å ikke bli utålmodig
He he ikke sant, folk ass! :P

Da er overtid et faktum her og gitt. Kjedelig, meeen om max 11 dager så blir det fødsel :) Rart å tenke på :p

1 dag over nå.....lite fornøyd med det, men stresser ikke faktisk. Mange rundt meg som stresser mye mer en meg, uten at jeg helt skjønner hvorfor :) haha. Selvfølgelig kjedelig å vente...og ikke moro å se termindato komme og gå, men sånn er det! Er veldig lei og vil ha ho ut fortest mulig, men virker som om ho trivest veldig godt :( hihi.

4 dager over, og jeg sover elendig og blir sur vil heller ikke bli satt i gang, sjansen er større for tang og vakuum

Då kan eg snart mld meg inn i overtidstråden! Termin idag, men ingen tegn til han vil ut!

Da har jeg startet på overtid..1 dagen idag...håper ikke det blir 12!! :)

Nærmer seg dag 2 no! Fikk nr 2, to dager over! Lov å håpe!! Vist ikkje ska eg ringe føden og høyre om eg kan få noken nåler i mirga og!

4 dagen på overtid her nå :( nåå begynner det å bli slitsomt å vente assa...vil ha henne ut nåååå:(

Back
Topp