Overtidskontroll

kristin_2016

Elsker forumet
Noen som har fått time til overtidskontroll?

Jeg har termin til søndag, men jordmor kunne ikke ta meg inn neste uke pga kurs, så hun bad legen min bestille overtidstime. Fikk slutten av neste uke.

Ingen tegn på fødsel i det hele tatt, så håper han kommer straks!

Flere som har fått overtidskontroll time?

Jeg er 41+0 i dag, og har fått time til overtidskontroll på fredag. Hadde termin 25.november.

Noen som har fått time til overtidskontroll?

Jeg har termin til søndag, men jordmor kunne ikke ta meg inn neste uke pga kurs, så hun bad legen min bestille overtidstime. Fikk slutten av neste uke.

Ingen tegn på fødsel i det hele tatt, så håper han kommer straks!

Flere som har fått overtidskontroll time?
Har fått neste fredag på sykehuset. :)
Termin 2 desember :)

Jeg skal på overtidskontroll i dag. Er 41+0. Hadde termin den 27. november og det er ikke mange tegn på fødsel foreløpig. Håper de finner ut av at jeg begynner å bli klar i det minste...

Samme som Softis :) var på sykehuset til kontroll pga fostervannet i dag, å fikk da time den 9. Dersom ikke noe har skjedd til da :)

Jeg har termin 20 desember og har allerede fått time til overtidskontroll !
Jeg har to barn fra før av som jeg har gått 13 dager over tiden med, så sikkert derfor. Skal til min jordmor på helsestasjon 23 desember, har det ikke skjedd noe etter det skal jeg på Kvinneklinikken 29 desember.

1/1 er min max dato og blir da vurdert for igangsettelse.
13 dager overtid denne gangen blir da 2/1.

Ny kontroll i dag som gikk fint. Ble strippet for 2. gang. Var ikke spesielt vondt, bare litt ubehag denne gang. Jm sa baby er kommet langt ned og har 4 cm åpning. Krysser fingrene for at ting er i gjære, men skal prøve å ikke bli for optimistisk i tilfelle jeg bare blir skikkelig skuffa.

Back
Topp