Overtidskontroll

Minsten2025

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Novemberlykke 2015
Har time til overtidskontroll i morgen, kjenner jeg er spent på hva de sier! Og på hvor stor han er, når jeg får time til igangsetting osv.. Hadde jo håpet at han skulle kommet av seg selv, men det spørs ;)
Storesøster ble født 4 dager før termin, så det var litt slag i magen og måtte gå over tiden denne gangen :p I morgen er jeg 41+2, 6 dager på overtid..

Har time til overtidskontroll i morgen, kjenner jeg er spent på hva de sier! Og på hvor stor han er, når jeg får time til igangsetting osv.. Hadde jo håpet at han skulle kommet av seg selv, men det spørs ;)
Storesøster ble født 4 dager før termin, så det var litt slag i magen og måtte gå over tiden denne gangen :p I morgen er jeg 41+2, 6 dager på overtid..
Kjenner følelsen! Var heller ikke forberedt på å gå så masse på overtid - første kom før termin... Men lille hadde veldig godt av de ekstra dagene i magen - veldig våken og rolig og spiser godt! :-)

Kjenner følelsen! Var heller ikke forberedt på å gå så masse på overtid - første kom før termin... Men lille hadde veldig godt av de ekstra dagene i magen - veldig våken og rolig og spiser godt! :-)
Så godt å høre!! :) Hvor lenge over fødte du? Og hvor stor var h*n? Jeg kjenner jeg er litt nervøs for at han skal være veldig stor.. ;)

Så godt å høre!! :) Hvor lenge over fødte du? Og hvor stor var h*n? Jeg kjenner jeg er litt nervøs for at han skal være veldig stor.. ;)
11 dager over... :p han var like over 4 kg og 53 cm lang. Men det hadde ingen betydning for fødselen, var ikke utpressinga som gjorde vondt ;)

Jeg var på mandag:) Ble satt i gang med tabletter i dag kl 11. Fått 3 av 8 mulige.. Og fortsatt 3 cm åpning som jeg hadde da jeg kom i mårres. Nå blir neste pille i mårra tidlig om det ikke skjer noe i løpet av natta. Jeg er 42+0 i mårra

Jeg var 4 dager over denne gang og 8 dager over med storebror. De var begge 3760g og hhv 49 og 51 cm lange.:) helt passelig store med andre ord.:)

Lykke til :) min kom 3 dager over, 3,6 kg. Førstemann kom dagen etter og var 3,7. Så hender andremann er mindre ja :)

Jeg var på mandag:) Ble satt i gang med tabletter i dag kl 11. Fått 3 av 8 mulige.. Og fortsatt 3 cm åpning som jeg hadde da jeg kom i mårres. Nå blir neste pille i mårra tidlig om det ikke skjer noe i løpet av natta. Jeg er 42+0 i mårra
Så spennende! Hvordan har det gått i natt? :) Veldig spent på når jeg får time til igangsetting, og om jeg kommer til å gå til den ;) Uff, all den usikkerheten..er det som er det verste syns jeg ;)
Masse lykke til med fødsel!! ❤️

Jeg var 4 dager over denne gang og 8 dager over med storebror. De var begge 3760g og hhv 49 og 51 cm lange.:) helt passelig store med andre ord.:)
Godt å høre at ikke alle som går over blir veldig store ;) Og veldig vittig at begge to var 3760g! Det er jo nesten godt gjort, hehe! :)
Storesøster her var 3600g, født 39+5. Spent på å høre hvor stor lillebror ser ut til å være :)

Lykke til :) min kom 3 dager over, 3,6 kg. Førstemann kom dagen etter og var 3,7. Så hender andremann er mindre ja :)
Tusen takk!! :) Nå er jeg spent på hva de sier idag.. Godt jeg har time om ikke så altfor lenge ;)

Så spennende! Hvordan har det gått i natt? :) Veldig spent på når jeg får time til igangsetting, og om jeg kommer til å gå til den ;) Uff, all den usikkerheten..er det som er det verste syns jeg ;)
Masse lykke til med fødsel!! ❤️

Det går tregt desverre.. Fått 4 av 8 piller og fortsatt ikke en rie i sikte eller mer modning. Fikk bishopscore 5 når jeg ble lagt inn i går og 3 cm.. Og dette er fortsatt uendret :/ De tar vel vannet om riene ikke kommer!

Lykke til på kontrollen! Håper du får gode svar på alt du tenker på :)

Føler meg litt lettere til sinns nå! :) Fikk time til igangsetting på onsdag, da er jeg 42+0. Lillegutt ble estimert til 8% under dagens gjennomsnitt, altså ca 3400g. Det var helt innafor kjenner jeg ;) Han kan jo såklart være større, men regner ikke med han er over 4kg da.. Deler av slimproppen gikk rett før vi hadde time. Hadde 1,5cm åpning, men han fikk tøyd og strukket en god del. Har hatt regelmessige ganske vonde kynnere og ekstremt med murringer siden en time etterpå. Får håpe det skjer noe av seg selv i løpet av helgen :) (eller aller helst natten!!)

Mer slimpropp og blod nå nettopp.. Får krysse fingrene for at noe skjer snart ;) Storesøster er på overnatting i natt også, så det er jo perfekt timing isåfall! ;)

Mer slimpropp og blod nå nettopp.. Får krysse fingrene for at noe skjer snart ;) Storesøster er på overnatting i natt også, så det er jo perfekt timing isåfall! ;)

Herregud så spennans!! ;D Håper det skjer noe inatt da, perfekt når storesøster er på overnatting!

Skjedd noe mer?:-D

Ikke skjedd noe mer annet enn maserier hele natta :p

Hm. Nå kom det enda mer slim, mye mere. Med litt blod. Dette er 4. gang det skjer, nå må det vel snart være hele? :p hehe!

Hm. Nå kom det enda mer slim, mye mere. Med litt blod. Dette er 4. gang det skjer, nå må det vel snart være hele? :p hehe!
Nå skjer det ting ja.:) min gikk i biter til vannet gikk, da kom resten. Den er svær altså.:eek:
Lykke til! Masse fødestøv sendes din vei.

Back
Topp