Overtidskontroll!

Tullemor85

Flørter med forumet
Noen flere som har fått det? Har fått 8 dager etter termin, hadde håpet på før for er så utrolig sliten... Men satser på at det setter igang av seg selv denne uka :-)

Jeg har fått dagen etter termin. Skal på kontroll den 11, men håper hun kommer før det. Håper egentlig hun kommer i morgen.

Eg har termin 18 februar, skal på kontroll 14 februar (håpar på å bli strippa osv om lillegutt ikkje er kommen ut) og så blir det "trivselskontroll" 25 februar som er sju dagar etter termin.

Jeg har fått 7 dager etter termin som er førstkommende fredag. Men håper det skjer noe en av de nærmeste dagene nå. Jordmor time i morgen,håper på stripping.

Hadde time i går of har neste om 2 uker dvs 8 dager etter termin men legen min sa at hun håper å ikke se meg da ;))

Jeg har overtidskontroll på fredag. Det er menstermindatoen. Har fått beskjed om at vi da kan avtale igangsetting på mandag om vi vil. Er spent på vekstestimatet. Lillesøster føles veldig tung, og jordmor mener hun er over 4kg ut fra det hun kan kjenne.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg skal på overtidskontroll i morgen, dag syv over termin. Spent på å høre hva de tenker, igangsetting før eller etter helg - dag 11 blir søndag så da vil de vel ikke ha ekstra-arbeid ;)

Var til jm i dag, 2 dager over, og blei henvist til overtidskontroll på sjukehuset på fredag. Så då blir eg 5 dager over. Håper eg ikkje rekker den, men det ser dårlig ut.

Er så kjedelig å gå å vente altså! Vi får håpe vi slipper overtidskontrollen jenter :-) hvis noen er mer tålmodig enn meg her så send gjerne over litt:-)

Har termin 13, og fått time til overtidskontroll 20, og igangsetting 24.. Håper jeg slipper overtid denne gangen...

Back
Topp