Overtidskontroll tirsdag

Smulan

Forelsket i forumet
Var hos JM i går, fredag. Alt virker bra; urin, blodtrykk, hjerteslag til den lille + at han har vokst litt slik han skal. Tirsdag morgen har jeg fått time for overtidskontroll på Ullevål. Jeg bare HÅPER at de bestemmer seg for å sette i gang fødselen da. Klarer bare ikke å gå slik lenger og vente. [&o] Har kjempevondt i nedre del av ryggen og nedover beinet, og så en magen blitt så kompakt og utrolig tund i løpet av denne tiden etter termin.

Dessuten har mine foreldre vært her siden onsdag, men i morn må de kjøre tilbake hjem til Sverige igjen pga. jobb. Så det ser nesten ut til at de ikke vil få se sitt første lille barnebarn som nyfødt...[:(]

Ikke noen gladmelding dette akkurat, sorry, men jeg er bare så lei.....

Krysser fingre og tær for at det blir satt igang noe da!!! Så kjedelig med dine foreldre... [:(]

Men det er bra alle prøver var fine og den lille har det godt da![:D]
Masse lykke til på tirsdag ihvertfall!

Takk veslejinta, ja dette er slitsomt, kunne ikke forestille hvordan det ville bli å måtte gå så langt over tiden.
Jeg håper at du og de andre som enda ikke har født her inne slipper gå så langt over tiden hvert fall!

Gidder liksom nesten ikke snakke om det lenger, alle ringer og sender sms og spør hver dag hvordan det går. Det er jo egentlig kjempe hyggelig og koselig at de tenker på oss, men nå ønsker jeg bare å ha det overstått.

Lykke til i helgen alle sammen, håper mange av oss som er igjen får født! [:D]
(nå må jeg logge meg av, foreldrene mine har ikke mye forståelse for det med å sitte på nettet når man har besøk[;)])

[:)] Takker! Jaa, lengter tills han er her!! [:D] Klem til deg også!!

**************Masse**********************
*************fødestøv**********************
**************sendes**********************
*************din vei************************

Jeg er også lei av at folk ringer og sender melding om jeg har født enda... jeg sier jo ifra når det har skjedd! Det startet for 14 dager siden, tikker inn på telefonen hele tiden!! Blir så slitsomt å si "nei, jeg har ikke født! Jeg går med stor mage enda, vondt i ryggen og sover dårlig!" Koselig at dem spør, men skulle tro dem skjønte at de fikk vite det når han er ute liksom...

ORIGINAL: lillemor77

Håper du ikke får bruk for overtidstimen din på tirsdag!

Krysser fingrene for at du får føde i helga!

Lykke til!

Signerer[:)]

Skjønner godt at det er dritt og gå på overtid! Og ikke så moro at foreldrene dine må reise....
håper du slipper å gå så mye lenger.
En stor "håperdufødersnart" klem til deg! [:)][:)][:)]

Kjedelig. Håper du føder før du skal på kontrol da[:)] Hadde jo vært gøy om foreldrene dine hadde fått sett den lille før de reiser hjem.

Ja det hadde vært morro om foreldrene dine kunne se nurket like etter fødsel, men desverre er det ikke alltid slik. Håper du slipper å møte på overtidskontroll på tirsdag. Lykke lykke til [;)]

Tusen takk alle sammen! Dere er såå søte og gode å ha! [:)] Er godt med folk som forstår fordi man deler så mange av de samme erfaringene!

Er så utrolig trøtt for tiden, snart er det rett i seng for meg...

Krysser fingrene for at flere av oss får født i natt eller noen av de nærmeste dagene!

Stor nattaklem!

Jeg er også så utrolig utrolig trøtt!!! Og jeg er aldri det vanligvis!! Men nå vil jeg bare sove og sove... Kanskje kroppen samler energi til det skal skje[:)]

Håper du får en god natt søvn, eller blir forstyrret av en fødsel som er igang![;)]

Trøtt for tiden jeg også, men sliter med å sove likevel[:'(]

Nattaklem![:)]

Back
Topp