Overtidskontroll / redd

*Warry*

Glad i forumet
I dad har jeg time på sykehuset for overtidskontroll, er da 10 dager overtid.er så redd at de sender meg hjem for å vente noen dager til..
jeg er sååå sliten sover nesten ikke, klarer ikke gå  pag bekkenløsnning og blir så deppe hver morgen jeg våkner og det er ikke noe rier .
 
med min andre gutt måte jeg gråte meg til for å bli satt i gang, da var jeg da 12 dager over termin.
det endte med dramatisk fødsel og til slutt haste ks..
 
Hvordan gikk det? Jeg tror jeg hadde lagt med på rygg og sakt at jeg ikke drar hjem. Er det ikke 11 dager som er max? :)
Idag er jeg 2 dager over termin. Men legen sa igår at jeg ikke var moden å måtte bare slå meg tilro med kanskje en uke til..
 
har time 13:30 så jeg er hjemme enda og slapper av ....før timen.
 
Lykke til. tror ikke de lar deg gå lengre enn 11 dager nei... Sender deg masser av fødestøv :)
 
Har vart på kontroll og all så veldig bra...
ble tatt i møt av verdens hygligste lege , jeg var ganske moden og babyen lå ganske klar..hadde åpning på ca 3 cm hun strippse meg og fikk time på fredag til gangsetting..

På veien hjem begynte noe muringer i rygge og tenkte ikke noe mere over det. ettermiddag la jeg meg litt for å ville etter 30 min begynte riene ca 1730...har hatt reier siden , nå kommer de 15 min i mellom..håper virkelig detskjer noe o natt ::
 
Godt du ble bra mottatt:)) Og det høres sannelig ut som det er noe på gang. Lykke til!!
 
Lykke lykke til!
har det skjedd noke meir?
 
neiiiiiiii er fortsatt her og gravid ;)
rundt kl 1 på natten ble riene borte og har ikke kjent noe siden..nå er det bare en dag til så skal jeg til sykehuset på fredag, gleder meg kjempe mye å møte babyen min.
 
Back
Topp