Overtidskontroll-oppdatert

*MissMe*

Gift med forumet
Da ser det ut til å bli overtidskontroll på meg i morgen, 7 dager over termin i dag.
Sånn bortsett fra 2 timers reisevei til sykehuset, andre gode råd eller tips for å slippe å reise lange veien hjem gravid.??

Kan legge til at jeg er tredjegangs og født de andre cirka på termin..

Oppdatert!
De tok vannet og gutten er ute!! Overlykkelig mamma med drømmefødsel! :)

Last edited:
Hopp til køys. Hjelper med både sæd og orgasme :p
Eneste jeg vet hjelper.
Ellers be de strippe deg i morgen. Kan hende det hjelper

Hopp til køys. Hjelper med både sæd og orgasme :p
Eneste jeg vet hjelper.
Ellers be de strippe deg i morgen. Kan hende det hjelper
Funker ikke!!! :-p
Veldig dumt å strippe meg, sende meg i 2 timer i bil hjem for så å måtte kjøre tilbake igjen.. men håper de gjør noe sånt altså!! Beste hadde vært om de satte meg igang!

Lykke til! Jeg skal ringe inn til overtidskontroll i morgen. Å skal sikkert på time på tirsdag. Kjenner jeg gruer meg. Håper han kommer før jeg blir satt i gang

Lykke til :Heartred skal på overtidkontroll på torsdag selv, ingen tro på at han kommer før.. her hjelper heller ingen ting:crybaby2
Det er sååå frustrerende!!! Blir bare mer og mer bekymra for hver dag som går! Både redd noe skal gå galt og at han skal bli for stor!
Håper han kommer før hos deg! Her ser det dårlig ut! :-p

Det er sååå frustrerende!!! Blir bare mer og mer bekymra for hver dag som går! Både redd noe skal gå galt og at han skal bli for stor!
Håper han kommer før hos deg! Her ser det dårlig ut! :p

Du har akkurat samme tanker som meg! Det sliter skikkelig på psykisk å gå over! Storebror var 2750g da han kom, syntes det var stort nok:smiley-ashamed008 har mine tvil, ikke hatt modningsrier, bare mensmurringer en sjelden gang. Ble satt i gang sist, og det tok laaang tid, kroppen ble aldri klar :smiley-angry017 og skjer ingen ting på torsdag, er det en hel uke igjen til jeg blir satt i gang. Lykke til i dag! Håper virkelig ikke du blir sendt hjem:Heartred venter spent på oppdatering!

Back
Topp