Overtidskontroll og åpning!

Vært på overtidskontroll i dag, 2-3 cm åpning, hurra!!! Men det hjelper lite uten rier....... Håper det skjer noe snart!!!

Greitt å "begynne en plass", da:)
Jeg hadde 4 cm uten rier, det var ok å "slippe unna" de 4 første syns jeg:) Lykke til, håper det skjer noe snart!

hadde 2cm hos legen og 4cm på overtidskontroll to dager etter.. det ble tøyd litt begge gangene og etter overtidskontrollen ble det fødsel i full fart :) greit å vite at det er klart da :)

Takk! ja, veldig greit.. Sist ble jeg satt i gang uten at jeg var moden, det tok laaaang tid, så jeg satser på at dette utgangspunktet uansett er bedre!!!!

kommer slim som bare det, men ingen rier.....! ny kontroll imorra, venter og venter!! :) men er sååå deilig å vite at det er modning, da ser jeg ikke så mørkt på evt igangsettelse!

Vært på overtidskontroll i dag, 2-3 cm åpning, hurra!!! Men det hjelper lite uten rier....... Håper det skjer noe snart!!!

Måtte du spørre om å bli sjekket? Gjør det vondt å bli sjekket?

Synes stripping og tøying høres ekstremt ubehagelig ut, så da lurer jeg på om det å sjekke modning er like ubehagelig. (Selvfølgelig ikke sammenlignet med hva som kommer til å skje ;-P )

På overtidskontroll er det rutine... Ikke veldig behagelig, men veldig spennende!!!! syns ikje det er såå ille...

Kjente fint lite hos legen der nede annet enn litt trykk..(2cm) tror det er vanlig å tilby ved termin og over..
på overtidskonroll gjorde hun på sykehuset sikkert litt mer harhendt.. (4cm) kjente ikke så mye oppi der, men da begynte det å murre godt i ryggen mens hun holdt på.. (og 5 timer senere var han ute)

Spennende da!
Nå er det ikke lenge til du får møte den lille huleboeren, uansett om det setter igang av seg selv eller ikke.

Lykke til!
Håper det setter igang av seg selv så snart som mulig :D

Back
Topp