overtidskontroll nr 2

lykketrollet7

Forelsket i forumet

Var først på kontroll på mandag, da var det ingen tegn til modning. Fikk ny time til i dag.

I dag var det fortsatt ingen store tegn, annet enn at livmortappen var med bøyelig. De satte inn ballongkateter, så nå føler jeg meg deilig :-p Går rundt med en ballong oppi musa og kateterstang nedover låret... Jaja... Hvis det fortsatt ikke skjer noe i kveld/natt, så blie jeg lagt inn i morgen ettermiddag og begynner på piller. Er 11 dager over i dag.

De mente at siden jeg gikk 14 dager over med storesøster, så ligger det i genene mine å ha et litt lenger svangerskap. Og jeg som trudde at 10 dager var maks denne gangen... Men nei da!

Vet hvordan du har det. Vært til kontroll nr 2 idag jeg også. Jeg er moden da værtfall. Nesten avflatet livmorhals og 1 cm åpning. Fikk mensmurringer etter at legen undersøkte meg så håper det kan gå over i rier etterhvert. Blir satt i gang med piller i morgen hvis det ikke skjer noe før den tid. Lykke til! Høres deilig ut med den ballongen :p Haha...

Haha, huff, ballngkateter høres litt kjipt ut ja! Du får trøste deg med at det blir startet opp i morgen, så det er uansett ikke lenge igjen! =) Jordmora mi sier også at det er i min natur og ha 42 uker lange svangerskap. Ikke veldig snilt fra naturens side, spør du meg..

Så du fikk ikke grini deg til oppstart idag du heller, lillepolly? 

Nå synes jeg litt synd på oss alle tre.. emoticon

Kjenner det kommer kynnere så fort kateterstanga  blir dratt i... Er ikke noe godt å hoste, for å si sånn ..

Syntes synd på oss jeg også :( Krysser fingrene for at fødselen går veldig bra når det først starter :-) Lykke til!

Jeg prøvde å få det til i dag, men føden var full av andre som skulle igangsettes og de hadde ikke nok jordmødre til å sette igang enda en fødsel fikk jeg vite... Så er spent på hvor fult det er der i morgen. Fått time kl 9:30 men måtte ringe før jeg kom... Så får vel beskjed om at det er fult da og :( Men da skal jeg sjekke om det er mer ledig plass i Molde så drar jeg heller dit. Orker ikke vente mer nå! Synn på oss ja, det er bra sikkert! ;)

Godt å se at jeg ikke er alene om å fremdeles vente. "Bare" femte dagen på overtid for min del da, men gleder meg veldig til å treffe min lille nå. Jeg har fått akupunktur både i går og i dag, og har stadig kynnere og mensmurringer, håper det tar seg opp snart!

Lykke til med igangsetting i morgen!

Back
Topp