Overtidskontroll? Check.

FlaksiMummy

Elsker forumet
Jepp, da er vi tilbake fra overtidskontrollen. Livmorhalsen er lukket og låst, så her er det bare å vente mer.. Må innrømme at jeg er rimelig skuffa :/ Trodde alt dette nedpresset hadde hatt litt effekt på moding, men den gang ei.. Snuppa i magen har det tipptopp, og er litt under gjennomsnittet, så det gjør vist ingenting at hun ligger å godgjør seg litt til. Har fått time til igangsetting til mandag.. Får håpe hun kommer av seg selv før det :)

Som plaster på såret var jeg inom barnas hus og handla vinterdress og masse ulltøy til storebror på supersalg :) Reflex vinterdress til 250kr er jeg veldig fornøyd med! Så løp å kjøp, om dere har barnas hus i nærheten. 

Noen fler som har vært på kontroll idag?

Så kjedelig! Håper du får baby før mandag ja. Har jo en god stund til på deg da ;) Men 5 dager går fort... Eller asså, jeg er jo i samme båt så vet at det der er bare irriterende ;) 
KOM UT!!! ;)

Ja, fem dager går jo egentlig ganske fort! :) Men likevel, håper det starter av seg selv før mandag... Både for deg og meg :)

Jeg var også på kontroll i dag. Nedre del av mormunnen har 2 cm åpning, og øvre del kun plass til en fingerspiss. Jordmor mente det var skjedd endel modning, men hun ville ikke strippe stort, ettersom det ikke var mer modent enn det var. Fikk akupunktur som skulle hjelpe på.

Om ikke det skjer noe før, blir det ordinær overtidskontroll på tirsdag, når jeg er 10 dager på overtid. Håper imidlertid virkelig at ting setter i gang før det...

Det var umodent hos meg også, livmortappen fikk hun nesten ikke tak i.. men hun fikk vist tøyd littegrann likevel. Får håpe det har noe for seg! :) 

Back
Topp