Overtidsberegning..

Mininr3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Oktoberlykke2020❤
Jeg var inne til kontroll av morkake (plassering) for noen dager siden, men så ikke på lappen jeg fikk med før idag. Der sto det at termin var 24.01 og overtid var fra 04.02(!!). Jeg håper da virkelig det er den datoen de senest setter meg igang, og ikke da de regner overtid fra? Noen som vet?

Jeg har totalt angst for å gå over, da flere rundt meg har mistet pga at ungen var for lenge på innsiden. Da blir jo jeg litt hysterisk og:p går greit med 2-3 dager, men etter det kommer jeg til å campe på sykehuset til de blir så lei meg at de setter meg igang for å bli kvitt meg:p

Det der snakka JM om på omvisningen og. De regner ikke overtid før dag 10 etter termin sa hun vel,,

Å i papirene mine står det forventet fødsel 18/12-15/1. Har termin 1 / 1

Jeg har termin 26.1, og hos meg er overtidsdatoen 6. februar mener jeg. Jordmoren på OUL sa at det var "siste frist", så da skulle babyen ut.

Jeg har akkurat de samme datoene som deg. Man skal være i fødsel innen denne datoen hvis ikke blir man datt igang. Men der med å gå for lenge har mye med feilregning av termin. Hvis din mens termin og oul termin ikke er så langt fra hverandre så er det sjeldent noe å bekymre seg for. Men skjønner hva du mener. Jeg kjenner for mange som har mistet sine barn i dødfødsel i ca 6 mnd. Man blir litt tussete av sånt.

Hos meg står det at jeg settes i gang 28/1, dersom han ikke har kommet til da. Har termin 17/1:-) Så på Lillehammer er det nok 11 dager som er "grensa";)

Her er 12 dager over termin siste dag før jeg settes igang. Med termin 2. Januar så er det på bursdagen min 14. Januar som er siste dagen :p men jeg tviiiiler på at jeg kommer til å gå så langt :p

Hos meg står det at jeg settes i gang 28/1, dersom han ikke har kommet til da. Har termin 17/1:-) Så på Lillehammer er det nok 11 dager som er "grensa";)
Litt annet tema. Men morsomt at det er noen andre fra Lillehammer her. Jeg bor ikke på Lillehammer men er født her og er her mye. Bare måtte på Maihaugen på søndag som var.

Litt annet tema. Men morsomt at det er noen andre fra Lillehammer her. Jeg bor ikke på Lillehammer men er født her og er her mye. Bare måtte på Maihaugen på søndag som var.
Så artig!:-) Er ikke fra Lillehammer jeg da (er nok fra lengre oppi dalen), men bor i Gausdal:-) Nydelig på Maihaugen nå!❤

For ikke overtid jeg...... ! enten har poden kommet til terminen ellers blir det å sette det i gang, var siste bedskjed fra sykehuset....:oops:

Jeg har akkurat de samme datoene som deg. Man skal være i fødsel innen denne datoen hvis ikke blir man datt igang. Men der med å gå for lenge har mye med feilregning av termin. Hvis din mens termin og oul termin ikke er så langt fra hverandre så er det sjeldent noe å bekymre seg for. Men skjønner hva du mener. Jeg kjenner for mange som har mistet sine barn i dødfødsel i ca 6 mnd. Man blir litt tussete av sånt.

Okei, da er det litt mer greit. Men uansett mange fler dager enn jeg har tenkt til å godta:p
Jeg har menstermin og oul på samme dagen, så jeg håper ungen er presis og;)
Har pratet en del med jm om den angsten, så hun vil starte med stripping og akupunktur så fort eksamen er levert i januar:)

Jeg har termin 21 januar og står forventa fødsel mellom 7. Januar og 5. Februar mener jeg på :-)

Termin 20.1 og står overtid 31.1. Går ikke lenger enn det

Okei, da er det litt mer greit. Men uansett mange fler dager enn jeg har tenkt til å godta:p
Jeg har menstermin og oul på samme dagen, så jeg håper ungen er presis og;)
Har pratet en del med jm om den angsten, så hun vil starte med stripping og akupunktur så fort eksamen er levert i januar:)
Har også mens og oul termin på samme dag. Men nr 1 kom i uke 38+0 så jeg orker ikke å gå over denne gangen. Hehe. Får ha masse sex og spise sterk mat i januar. Sist fikk jeg første rie ( som jeg trudde var kynner) på peppes mens jeg spiste deres sterkeste forrett og pizza.

Så artig!:-) Er ikke fra Lillehammer jeg da (er nok fra lengre oppi dalen), men bor i Gausdal:-) Nydelig på Maihaugen nå!❤
Hehe. Ok. Ja er litt lengre opp det. Ja var kjempe fint der, jentungen syntes det var gøy å få se dyr og ri på hest. Og er så koselig å være her med masse snø når det er absolutt ingenting hjemme. Kjempe gøy at svigers har hytta på Sjusjøen. Også får vi besøkt den delen av familien min som bor på Lillehammer også. Tenkte på deg i dag når jeg så masse gravide damer.

Hehe. Ok. Ja er litt lengre opp det. Ja var kjempe fint der, jentungen syntes det var gøy å få se dyr og ri på hest. Og er så koselig å være her med masse snø når det er absolutt ingenting hjemme. Kjempe gøy at svigers har hytta på Sjusjøen. Også får vi besøkt den delen av familien min som bor på Lillehammer også. Tenkte på deg i dag når jeg så masse gravide damer.
Det er helt nydelig nå:-) Åh, Sjusjøen må jo være paradis nå! Vi bor jo så og si på fjellet selv, laaangt inni gokk, så er heldige med en del snø og sånn nå;) Så artig!:-) Jeg har kun vært en bitteliten tur på butikken i dag, så kan nok ikke ha sett meg, hehe:-P Men det synes jeg alltid er spennende, når man ser noen gravide "på gata", så tenker man nesten automatisk på om de kan være her på bv, og evt om de har termin rundt sin egen:-)

Det er helt nydelig nå:-) Åh, Sjusjøen må jo være paradis nå! Vi bor jo så og si på fjellet selv, laaangt inni gokk, så er heldige med en del snø og sånn nå;) Så artig!:-) Jeg har kun vært en bitteliten tur på butikken i dag, så kan nok ikke ha sett meg, hehe:-P Men det synes jeg alltid er spennende, når man ser noen gravide "på gata", så tenker man nesten automatisk på om de kan være her på bv, og evt om de har termin rundt sin egen:-)
Ja er så koselig her oppe nå. Og jentungen synes det er kjempe gøy med snø. Ja tenkte ganske mye på det med alle de store magene. Spesielt i mamma avd på H&M. Jeg bor på ett sånt sted hvor man veit om noen man kjenner er gravid. Så alle med mager er enten mye eldre enn meg eller yngre. Er også rart å tenke på at jeg kan ha sett folk jeg har gått på barneskole med uten å kjenne dem igjen.

Back
Topp