overtid.....

lita_23

Elsker forumet
*sukk* er så utålmodig..... [&o]

flere i overtidsklubben ? hva gjør dere for å få dagene til å gå ?

overtid er etter termin vel... jeg er bare 1 dag etter termin og legen min skrev 1 dag overtid på helsekortet....

Så det var en annen over termin tråd også [:-]

rart legen sier overtid da.. [:D] samme det! [:D]kjedelig uansett.. hehe...

vil jooo bare se babyen min.. aldri vært gravid så lenge.. snuppa kom 2 dager før termin.. og nå føles det så ille lenge.. fant ut at jeg var gravid så veldig tidlig.. mens termin var 23 februar lissom... [8|]

ORIGINAL: lita_23

nyter sola! leser en god bok, sover lenge.. ikke stress eller tenk så mye på det, bebisene våre kommer snart!!

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: lita_23

nyter sola! leser en god bok, sover lenge.. ikke stress eller tenk så mye på det, bebisene våre kommer snart!!

klaaaarer ikke la være å tenke på det.. prøver å gjøre andre ting..meeen.. hehe

ORIGINAL: Renesmee

Jeg heller klarer ikke!

Hver gang jeg kjenner "noe" tenker jeg på det. Hver gang jeg skal reise meg opp og gå på do om natta tenker jeg på om kanskje vannet går, og hver gang jeg setter meg på do lurer jeg på om ikke slimproppen kan komme [&o]

Skriver under på den jeg! Alle tegn overanalyseres og funderes på... Slitsomt!

Jeg heller klarer ikke!

Hver gang jeg kjenner "noe" tenker jeg på det. Hver gang jeg skal reise meg opp og gå på do om natta tenker jeg på om kanskje vannet går, og hver gang jeg setter meg på do lurer jeg på om ikke slimproppen kan komme [&o]

slimproppen min har gått.. men det er eviiigheter siden..

Men ellers er det de samme tankene.. og i natt hadde jeg så nedpress og murringer i mage og rygg.. så håpte egentlig noe skulle skje.. men neida.. .eneste som skjedde var at jeg fikk noen strekkmerker i lysken over natta... blæææ [:'(]

Joiner klubben jeg og!
Hadde termin i går..og nå kommer alle sms'ene og komentarene på facebook fra venner og kjente.."skjer det noe snart?" "Hva gjør du hjemme enda??"
..for ikke å snakke om alle kjerringrådene som kommer på rekke og rad.. [8|]
Mange som skal være vittige eller vil vise at de bryr seg.. men jeg merker jeg blir litt lei..vil jo helst ikke stresse, men det er vanskelig å tenke på noe annet.. kjenner konstant etter tegn på rier..tar til og med tiden på sterke kynnere..sånn itilfelle de går over til rier [;)]
Vi får holde motet oppe jenter.. fødselen nærmer seg time for time..[;)]

ORIGINAL: Bexy79

Joiner klubben jeg og!
Hadde termin i går..og nå kommer alle sms'ene og komentarene på facebook fra venner og kjente.."skjer det noe snart?" "Hva gjør du hjemme enda??"
..for ikke å snakke om alle kjerringrådene som kommer på rekke og rad.. [8|]
Mange som skal være vittige eller vil vise at de bryr seg.. men jeg merker jeg blir litt lei..vil jo helst ikke stresse, men det er vanskelig å tenke på noe annet.. kjenner konstant etter tegn på rier..tar til og med tiden på sterke kynnere..sånn itilfelle de går over til rier [;)]
Vi får holde motet oppe jenter.. fødselen nærmer seg time for time..[;)]

å.. alle de kommentarene og meldingene har jeg hatt siden uke 33.... [&o]

var innlagt med premature rier som ble stoppet da... etter det har det vært ett evig mas....

Slimproppen min gikk i natt!!! [:D]

Gir meg håpet tilbake om at kroppen kanskje har tenkt å ordne opp selv

wooohoo [:D][:D]

hehe.. ja .. man blir glad for mye rart om dagen [:D]

tenk å glede seg så mye til å ha så vondt, sitter her og ber om å få smerter.. snåle vi damer... [8D]

gledet meg bare første gang å.... [:)]

eg og er over tida. er på dag 8 no og skal innrømme at eg er lei ja. prøver å gjere hobbyting om dagane, men det funke liksom ikkje helt

Back
Topp