Overtid=(

....123456

Forumet er livet
Ser ut som det blir overtid på oss. men ikke noe å gjøre med det.. Føler at jeg er skikkelig på overtid og i og med at emilia kom 6 dager før, selv om jeg har termin i dag...
MEn så lurer jeg på når man går på overtid skal man da bare legge seg ned? Altså vi har vært å shoppa i dag, møtte svigerfar og hans kone. Det første kona sier da hun ser meg er: er du oppe å går enda??  Fikk meg bare til å si at ja, vi måtte ut av hus litt... men hun var skikkelig overraska over at vi var ute altså..

Prøver å la være å tenke på at det er overtid men samtidig gjør det meg litt skuffa og deppa, er så lei. Har vært dårlig og sliten siden dag en!! Til  og med før positiv test, til og med legen trodde det kun var influensa..
får ta på meg et smil og nyte kvelden.. skal heldigvis snart få snuppa i seng

trenger vel ikke å legge seg ned å vente vel??? Da må jo tiden gå utrolig sent.... 

ORIGINAL: ainakor

trenger vel ikke å legge seg ned å vente vel??? Da må jo tiden gå utrolig sent.... 

ble litt  satt ut jah. altså hu er rundt en 40 og  har 5 barn selv pluss 3  barnebarn som er hennes og 3 stebarnebarn.. men emmh hun var oppriktig sjokkert=)

Huff, føler med deg[&o]
Jeg har det som deg. Snuppa kom ei uke før termin, så jeg var egentlig innstilt på at han også kom til å gjøre det. Å her sitter jeg, 2 uker på overtid..blir satt igang i begynnelsen på neste uke regner jeg med. Overtid er pyton!![:'(][&o]

Jeg har også termin i dag, og det er nå tiden er inne for å gjøre det som skal for å få dem ut. Sa til legen min i går at jeg hadde stått 20 min på steppern, og da svarte hun bare med en latter: Ja nå har du lov til å ty til slike midler[;)]

Føler med deg, er i samme situasjon selv. Sønnen kom 4 dager før tiden og jeg har termin på tirs- føler meg veldig på overtid[:(] men er samtidig dritt lei av å forvente at det skal skje hver natt. Jeg våkner opp skuffet hver dag- nei det blir nok ikke noe fødsel her enda...sukk[:(]

Back
Topp