Overtid

Frk.Q

Flørter med forumet
Noen andre som er på overtid å begynner å
miste tålmodigheten?
Termin var på fredag og enda ikke noen tegn til fødsel. Har også en formening om der kommer til å starte på natta og føler dagen kun er en vente etappe hvor ikke noe skjer
Vet der sies nr 3 er en luring.
Men med to andre hvor1 er født på termin og en i gangsatt på termin så har ikke vært helt forberedt på det skal trekke ut og kjenner det begynner å ta på.
 
Jeg er på dag 10 på overtid.
Fikk ballong i går men ingen action enda.
Er førstegangs, så vet jo ikke helt hva jeg går i møte, men hadde ikke trodd jeg skulle gå så lenge over. Er rimelig lei nå ja :)
 
Uff det høres slitsomt ut, håper jeg slipper å gå helt til i gangsetting. Krysser fingrene for du har kommet i gang i løpet av natta og har fått en liten skatt i armene ❤️
 
På overtid her også, satt opp til ny kontroll fredag men håper det skjer noe før det av seg selv. Her er baby stor i følge målingene, så de har vurdert igangsetting men ble ikke noe på termin som var i går. Her gjør jeg diverse prosjekter for å få dagene til å gå så i dag ble det å legge på ny folie på kjøkkenbenk som var slitt :) Ellers strikker jeg og holder på i hagen når det er fint vær ute.. ALT er klart.. begynner bli utålmodig her også..
 
Her blir det også kontroll på fredag, men regner ikke med det blir evt igangsatt før 1.mai…
Har også hatt en del prosjekter hjemme å styre med, men begynner å bli tom for ideer, så nå går det mest i noen småturer, vasking og sofa Merker jeg ikke kan gjøre for mye på dagene slik jeg har litt overskudd til storesøsken kommer hjem fra barnehage og skole:)
 
Her har jeg ikke jordmortime før 40+5, så får hverken prøvd stripping eller noe annet jordmor kan tilby før den tid…
Min største skrekk er å gå over termin, håper bolla i magen tenker seg ut snart. Prøver kjerringråd hver dag, selv om ingen av dem fungerte sist så har jeg troa :laughing002 Gir ikke opp
 
Ja disse dagene føles lange. Her er jeg 41+1 i dag. Ingen kjerringråd har hjulpet her heller og ingen tegn til fødsel nærmer seg. Eneste trøsten er at jeg ikke merket noe særlig før det startet me de andre to heller og da har fødselen gått fort. Vi må vel grave frem tålmodigheten alle sammen som går å venter, og håpe bøllefrøene plutselig finner ut at livet utenfor magen frister
 
Back
Topp