Overtid...

suza000

Blir kjent med forumet
Er det noen andre her som er på overtid ? Eller som gikk over tid ? Hva brukte dere tiden deres på i denne ventetiden ? Hvordan startet fødselen deres ? Hadde dere noen forvarsel den dagen fødselen startet ?
Her ble det mye spørsmål, men kjenner jeg lengter så å bekkenet tar helt knekken på meg nå. Har ingen tegn som tilsier at lillemann skal komme bortsett fra at jeg har 3-4 cm åpning å er moden men det har jeg vært i 2 uker nå.

Jeg hadde ikke noe tegn.. Men våknet fredagen med mer nedpress en vanlig...kjente litt mer murring fremme og ryggen enn vanlig på kvelden. men trodde ikke det var noe spe. Vannet begynte gå i det vi skulle legge oss. To Timer senere kom jeg på klinikken med 9cm og trykke trang. Det snudde fort for å si det sånn.. Håper du snart er i mål overtid for min del gikk på psyken løs. Prøvde komme meg ut av huset hver dag selv om ryggen hylte!

Jeg hadde ikke noe tegn.. Men våknet fredagen med mer nedpress en vanlig...kjente litt mer murring fremme og ryggen enn vanlig på kvelden. men trodde ikke det var noe spe. Vannet begynte gå i det vi skulle legge oss. To Timer senere kom jeg på klinikken med 9cm og trykke trang. Det snudde fort for å si det sånn.. Håper du snart er i mål overtid for min del gikk på psyken løs. Prøvde komme meg ut av huset hver dag selv om ryggen hylte!

OY da skal jeg si det gikk fort [emoji87] men godt at det skjedde av seg selv så du slapp å bli satt i gang da [emoji5] håper virkelig det skjer noe her snart , kjenner det at det tar på av humør å det som er [emoji15]

OY da skal jeg si det gikk fort [emoji87] men godt at det skjedde av seg selv så du slapp å bli satt i gang da [emoji5] håper virkelig det skjer noe her snart , kjenner det at det tar på av humør å det som er [emoji15]
Føler med deg! Er hardt gå over! Håper det skjer noe snart!

Føler med deg! Er hardt gå over! Håper det skjer noe snart!

Ja det er det virkelig...
jordmord i morgen så da skal hun «strippe» så håper det kan gjøre susen [emoji1303] hvis ikke så er det overtidskontroll på fredag[emoji849]

Jeg gikk over, hele 9 dager. Dagene gikk til å bare kjenne etter symptomer og telle ned dager til overtidskontroll. Ble satt i gang på dag 8 :)

Jeg gikk over, hele 9 dager. Dagene gikk til å bare kjenne etter symptomer og telle ned dager til overtidskontroll. Ble satt i gang på dag 8 :)

Samme her[emoji849] regner med å bli satt i gang .. virker ikke som om kroppen har tenkt å gi meg rier denne gang [emoji28]

Back
Topp