Overtid...

Lillebolle02

Betatt av forumet
Er 40+6 i dag, og kjenner jeg begynner og bli lei av å vente.. Egentlig har det vært helt greit, men derfor det har blitt sånn er fordi alle skal spørre hver eneste dag om ' har du fått nå' O.s.v.... Kjenner jeg blir klar av det, og jeg har gjerne skulle hatt baby'n ute, det vill jeg mer enn gjerne. Men føler jeg svikter for at alle andre forventer nesten at jeg har skulle hatt den ute nå... Skjønner jo at de er spente og sånn, men ja :/ kjenner ingen antydning til at det skal skje noe snart heller, men krysser fingrene...
Skal ringe sykehuset på torsdagen for overtidskontroll.

Usj! Ja d blir enda mer ork når alle spør, selv hvor spente de er! Men håper babyen kommer snart! Sender seg litt fødestøv!

Syns folk er så frekke som driver å maser så. Er jo DU som går der å venter og er mer enn klar for å få babyen ut.
Har veldig troa på at det bare setter i gang jeg uten noe tegn alltid ! Og skjønner veldig godt du er lei av å vente, er jo Alt den siste tida dreier seg om. Vente vente !

Du er flink og god ❤️ Snart er du i mål, og de som maser kan ta seg en bolle !!! :p

Utrolig irriterende med alle spørsmålene. Er kun på dag nr 2 på overtid og har fått spørsmål fra maaaaaaaange både i går og i dag.
Så føler med deg :)

Er det egentlig normalt å få kløe på magen å nå?
Har ikke hatt det tidligere, men nå noen dager så kan det klø så mye at jeg blir gal :confused:

Er det egentlig normalt å få kløe på magen å nå?
Har ikke hatt det tidligere, men nå noen dager så kan det klø så mye at jeg blir gal :confused:
Her er det normalt. De gamle strekkmerkene klør noe så inni granskauen! Er 40+4.

Off, er så tung å gå å vente i lag med mas!
Klem til deg :)

Æsj, så kjedelig. Her også er det mer mas om det har skjedd noe. Hadde satt mer pris på om de spurte om jeg ville ha selskap i ventetiden istedet.....

Æsj, så kjedelig. Her også er det mer mas om det har skjedd noe. Hadde satt mer pris på om de spurte om jeg ville ha selskap i ventetiden istedet.....
Ja, nettopp! Det er det nesten ingen som tenker på.

Jeg gikk på overtid sist. På 6.dagen gikk plutselig vannet, og ca 3 timer senere var jeg blitt mor :) Hold ut litt til! Målet er velig nært! :)

Folk er så frekke... Har selv svigermor i kjelleren :( hu kommer opp eller ringer HVER dag å kommer med kommentarer som "skjønner du ikke at jeg venter eller?" , " kan ikke du få ut denne ungen snart" og "nå har hu vel kommet?" Blir gal jeg... I dag har jeg i tilegg fått 10 sms fra kjente og ukjente som lurer... Hallo tenker jeh, vi sier ifra og tro meg INGEN venter mer enn oss...

Folk er så frekke... Har selv svigermor i kjelleren :( hu kommer opp eller ringer HVER dag å kommer med kommentarer som "skjønner du ikke at jeg venter eller?" , " kan ikke du få ut denne ungen snart" og "nå har hu vel kommet?" Blir gal jeg... I dag har jeg i tilegg fått 10 sms fra kjente og ukjente som lurer... Hallo tenker jeh, vi sier ifra og tro meg INGEN venter mer enn oss...
Tenker akkurat det samme!
Og hva tror folk egentlig?! Er de redde for å ikke ha fått beskjed eller?!

Tenker akkurat det samme!
Og hva tror folk egentlig?! Er de redde for å ikke ha fått beskjed eller?!

Det spurte jeg svigermor om i går faktisk... Tror du ikke vi sier ifra? Tror du vi gjemmer babyen?

Vi har gitt klar beskjed om at vi sier ifra så for hu er ute men at vi ikke ønsker sykehusbesøk, heller hjemmebesøk, dette syns hu ikke noe om og begynte å prate om hennes hjemmefødsel med hele familien tilstede :p vel det var 38 år siden... Hehe... Må nok sette noen grenser her etterhvert :p

Ja. Føler med deg. Vært ørten snapper. SMS og telefoner her også. Fra nå av gidder jeg ikke svare faktisk.

Det spurte jeg svigermor om i går faktisk... Tror du ikke vi sier ifra? Tror du vi gjemmer babyen?

Vi har gitt klar beskjed om at vi sier ifra så for hu er ute men at vi ikke ønsker sykehusbesøk, heller hjemmebesøk, dette syns hu ikke noe om og begynte å prate om hennes hjemmefødsel med hele familien tilstede :p vel det var 38 år siden... Hehe... Må nok sette noen grenser her etterhvert :p
Hjemmefødsel med hele familien rundt - jeg hadde klikka!

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, jeg har termin på mandag, og har fått disse meldingene et parr uker nå, opptil 10 om dagen, om han ikke kommer snart, "kjenner du ingen ting" "jeg har en følelse av at han kommer i dag" "ikke noe fødsel enda?" "Nå kan han vel komme vel?" jo, gjerne det, jeg tror kanskje at jeg som går og er utrolig sliten er litt mer lei av å vente, de mener nok ikke noe vondt med å mase, men jeg blir så forbanna når de gjør det, for om han hadde vært født så hadde vi sagt det antar jeg, men det er vel like greit å spørre kanskje, i tilfelle vi glemmer å informere om det største som noen gang har skjedd oss!! Kjenner det krever så mye ekstra energi. Jeg har telefonen på lydløs, sover ganske mange ganger om dagen og svarer da ikke umiddelbart, ikke før jeg gidder, men om jeg da ikke svarer i løpet av 5 min så begynner de å ringe rundt for å høre om det er andre som har hørt at det har skjedd noe, og da får jeg enda flere meldinger og enda flere telefoner -.- Skjønner hvordan det må være for deg som går på overtid i tillegg

Back
Topp