Overtid

SkogHuldra

Forelsket i forumet
Hvordan er det egentlig? Hvor lenge over termin "får"man gå?

Hva skjer nå, liksom? Jeg er 40+5 i dag. Har time til jordmor igjen på torsdag. Jeg HÅPER ting starter før... men nå vil jeg ikke på sykehuset før baby skal ut egentlig...... synes baby skal ut i går, men her er jeg umoden og baby er ikke festet....

Hvor lenge over termin man "får" gå avhenger litt fra sykehus til sykehus, her er regelen 11 dager over, men kan også bli satt igang på dag 10 (det ble jeg sist fordi jeg spurte). Jeg hadde jordmortime dagen etter termin, da var ikke hoder festet, men hun sjekka ikke modning (spurte ikke heller). På overtidskontrollen en uke over termin var hodet godt nede, men fremdeles litt bevegelig, jeg var moden og hadde 1-2 cm åpning som jordmor tøyde litt på og det satte nok ting i gang siden jenta vår blei født under et døgn etter ;-) Ble 8 dager over termin :-)

Fikk beskjed om overtidskontroll på sykehuset (st.olavs) 6 dager etter termin hvis han ikke kom før, da ville de ta en grundig sjekk og vurdere ev igangsettelse.

Har blitt røsket oppi der 2 ganger siste uka. Hjelper ikke en døyt :-( hatt harde kynnere og maserier i flere uker nå... hodet er høyt oppe, og er umoden.. flott... ville ikke sette igang på kontrollen i går.. p.g.a at det var umodent....

Jeg er tre dager på overtid i dag :( det tar skikkelig på.. Humøret mitt og søvnen min er ikke eksiterende! Føler med deg! Skal til lege i morgen å blir da henvist videre til sykehuset. Håper de setter meg i gang. Sambo reiser til nord Norge på jobb i to uker neste uke :(

Jeg er tre dager på overtid i dag :( det tar skikkelig på.. Humøret mitt og søvnen min er ikke eksiterende! Føler med deg! Skal til lege i morgen å blir da henvist videre til sykehuset. Håper de setter meg i gang. Sambo reiser til nord Norge på jobb i to uker neste uke :(

40+6 i dag.. skal til jm i morgen.. håper på å bli moden nok til igangsetting før helga... er meldt orkan her, og må med ferje for å komme meg til sykehuset...

40+6 i dag.. skal til jm i morgen.. håper på å bli moden nok til igangsetting før helga... er meldt orkan her, og må med ferje for å komme meg til sykehuset...
40+6 her også.. Off :( hørtes ikke noe gøy ut! Lykke til videre, håper for din del at noe snart skjer! :)

Ligger med akupunktur.. alt har roet seg virker det som. Er ikke modent nok til å ta vannet enda. Får være på sykehushotellet i natt.. helt greit. Sover iallefall godt der... det gjør jeg ikke hjemme med svake rier. To timer til sykehuset (inkl ferje) og orkan på værmeldingen..

Ligger med akupunktur.. alt har roet seg virker det som. Er ikke modent nok til å ta vannet enda. Får være på sykehushotellet i natt.. helt greit. Sover iallefall godt der... det gjør jeg ikke hjemme med svake rier. To timer til sykehuset (inkl ferje) og orkan på værmeldingen..
Huff, så kjedelig!! Hvordan går det nå?:) håper det har satt i gang at! jeg sitter her fremdeles.. Drit lei nå altså.. 41+2 i morgen.

Huff, så kjedelig!! Hvordan går det nå?:) håper det har satt i gang at! jeg sitter her fremdeles.. Drit lei nå altså.. 41+2 i morgen.

Nei nå er jeg på besøk hos mine barn som er hos søsteren min. Langdrygt å gå på sykehushotellet. Kjenner energien er lik null.
Noen skikkelige kynnere innimellom bare.

Huff :( noe dritt at det skal dra sånn ut.. :/

Nå har jeg hatt rier i 12 timer igjen. Virker ikke som de har noe effekt. Vert inne på registrering igjen i natt. Er nå på hotellet og håper de tar seg opp. Ligger og dupper mellom nå. Ikke sovet så mye i natt... dette ble langvarig....

Nå har jeg hatt rier i 12 timer igjen. Virker ikke som de har noe effekt. Vert inne på registrering igjen i natt. Er nå på hotellet og håper de tar seg opp. Ligger og dupper mellom nå. Ikke sovet så mye i natt... dette ble langvarig....
Huff.. Håper det plutselig tar seg opp!! Gjorde det til meg. Så hadde jeg 4 cm plutselig:)

Er 40+4 i dag, så bare en dag over termin. Men merker godt at jeg vil bli ferdig med dette her :( vi får sende litt fødestøv til hverandre! ;)

Hadde aldri forestilt meg at det var så trasig å gå over termin. 7 minutter mellom til meg enda.. det blir ikke annerledes... vært på pg av siden omsdag, og er fortsatt ikke moden..

Begynner å bli utålmodig jeg nå. Det er sammentrekninger, men så blir de borte. Kan de ikke bare komme så vi får hilse på lillesøster.

Back
Topp