Overtid?

MarcusMamma

Forumet er livet
Noen som går på overtid her?
Gikk selv over med de to andre, er ikke forberedt på det denne gang men vet jo det er en stor sjans det skjer igjen. Termin om 6 dager så da får vi se.

Overtid her i gården, hadde termin 30.4. Så overtidskontroll på torsdag denne uka. Ingen tegn til noe action, men veldig rart at neste uke er babyen her uansett...

fortsatt tidlig å si noe om nå- gikk en dag over med mine to første, og kroppen min kjenner jeg godt til, den vil fullføre 40uker uansett;)

Har dere fått time på sykehuset for sjekk? Når får dere eventuelt det? Jeg var hos jm i dag, skal tilbake på mandag (termindato) da sender hun videre til kk at jeg skal komme der 18 mai (7 dager over termin)

Jordmor har sendt henvisning til gynpol for overtidskontroll og det skjer gjerne på 9dagen, men har en liten forhåpning om at tulla kommer av seg selv før det:). En del kynnere/nedpress og slimproppen gikk i morges så håper hun er her i løpet av noen dager:).

Har overtidskontroll den 12 mai (7dgr over). Men har IKKE planer om å få bruk for den :D

Vært på overtidskontroll i formiddag. Alt flott og den lille har det for godt der inne. Skjer det ikke noe i helgen så blir det igangsettelse mandag morgen.. så får tusle hjemme litt til☺

Back
Topp