Overtid!

vet ikke hva dette her er, for det er ikke noe særlig vondt men det gir meg 0 søvn, magen er veldig hard og om jeg dupper av får jeg en kjempe merklig drøm eller et ubheag som gjør jeg våkner. og magen har ikke vært slik noen gang før i svangerkskapet, men klarer ikke å sette helt ord på hvordan jeg har det.

når jeg står opp blir jeg litt bedre men når jeg legger meg igjen blir det samme.

vet ikke hva dette her er, for det er ikke noe særlig vondt men det gir meg 0 søvn, magen er veldig hard og om jeg dupper av får jeg en kjempe merklig drøm eller et ubheag som gjør jeg våkner. og magen har ikke vært slik noen gang før i svangerkskapet, men klarer ikke å sette helt ord på hvordan jeg har det.

når jeg står opp blir jeg litt bedre men når jeg legger meg igjen blir det samme.
Alle sier at rier er så vonde at du tar ikke feil. Det er ikke sant. Jeg var jo på sykehuset, og flaks var det. For det jeg trodde var kynnere og bare noe ubehagelig var rier. 8cm og helt moden og plutselig var mini ute.

Er du usikker, dra å få en sjekk:)

Håper det er starten på noe. Synes også det er bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Lykke til!

Snakket med føden og de sa at det var helt vanlig å føle seg slik på overtid, så lenge ikke jeg hadde hodepine, såg svarte prikker eller fikk feber kunne jeg bare ta det med ro og komme på overtidskontroll på tirsdag... Det er lenge til det. Skal ha barnepass i natt som kommer slik vi får slappet av litt ihvertfall :)

Back
Topp