Overtid!

Capri-Sonne

Glad i forumet
Håper ikke dere er lei av gnellet mitt, er ikke den første som har gått over men har ikke noen uten om samboer å snakke med det om!

Igår formiddag begynte jeg å få rier ( eller hva jeg skal kalle det ) kratig mensensmerter og kynnere og imellom hadde jeg mensmurringer. dette holdt på hele dagen og kvelden uregelmessig. Så går jeg og legger meg, våkner bare en gang i 5 tiden av veldig vondt, men sovner til slutt igjen. Og våkner idag uten noe smerter utenom sårhet i magen. ( og mye luft!! ) alle bevegelser var så intens og låk i går! Klarte ikke å reise meg opp fra sofan engang for han var så langt nede og så hard!
Er det mulig?
Ligger en pakke salami og mør i kjøleskapet og venter på meg :D hehe.....

Huff da :( så kjedelig med vondter til ingen nytte. Får håpe det kom en dose modning med riene :-)

Sku eigentleg ønske at eg hadde smerter eg og men her er det absolutt ingen ting. Max 1 vondt kynner om dagen :P Haff. Overtidskontroll i mårra, så håper på gode nyheter då :)

Skal ikke på kontroll før tirsdag. De hadde ikke mulighet å ta meg inn i påsken. Er litt små bekymret selv om ikke jeg har noen grunn til det.

Sku eigentleg ønske at eg hadde smerter eg og men her er det absolutt ingen ting. Max 1 vondt kynner om dagen :P Haff. Overtidskontroll i mårra, så håper på gode nyheter då :)
Lett å misunne det man ikke har selv :) sitter selv og misunner alle som ikke har det som meg :D idag er det fullmåne så la oss få babyene idag !!! :)

Håper ikke dere er lei av gnellet mitt, er ikke den første som har gått over men har ikke noen uten om samboer å snakke med det om!

Igår formiddag begynte jeg å få rier ( eller hva jeg skal kalle det ) kratig mensensmerter og kynnere og imellom hadde jeg mensmurringer. dette holdt på hele dagen og kvelden uregelmessig. Så går jeg og legger meg, våkner bare en gang i 5 tiden av veldig vondt, men sovner til slutt igjen. Og våkner idag uten noe smerter utenom sårhet i magen. ( og mye luft!! ) alle bevegelser var så intens og låk i går! Klarte ikke å reise meg opp fra sofan engang for han var så langt nede og så hard!
Er det mulig?
Ligger en pakke salami og mør i kjøleskapet og venter på meg :D hehe.....
Ikke lei, det er spennende å følge med på de siste!
Det høres jo lovende ut dette da! Kjedelig at det stoppet opp, men kroppen din tok seg nok bare en pause for å samle krefter til den store finalen. Vedder på at fødselen starter for alvor i løpet av dagen eller natten igjen, jeg! :D

Håper du slipper å møte til den timen! :D
Heier på fullmåne babyer

Ikke lei, det er spennende å følge med på de siste!
Det høres jo lovende ut dette da! Kjedelig at det stoppet opp, men kroppen din tok seg nok bare en pause for å samle krefter til den store finalen. Vedder på at fødselen starter for alvor i løpet av dagen eller natten igjen, jeg! :D
Signerer denne. Holdt på akkurat som du av og på før fødsel, trodde jeg skulle bli sprø!

Krysser fingrene for dere! Skjønner så godt at dette er skikkelig kjipt. Holdt på å gå under selv. Gikk og gikk dagen før fødsel, spiste thaimat, og fikk hjelp av sambo to ganger :) Var endel desperat, men funket ;) Håper dere har babyene i morgen ♡

Har ligget våken med kvalme og mageknip siden 1. Kanskje han kommer utover dagen <3

Back
Topp