Overtid!

Crispo<3

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Da er jeg på dag 2 på overtid!
Er så lei av smerter og ubehag :(
Kvalm og uvel i magen har jeg vært i to dager også.

Nå vil jeg ha han ut!! ♡♡

Skjønner du blir utålmodig! Ser for meg det samme når termindagen kommer:p Du får trøste deg med at nå er det ikke lenge igjen - uansett om han kommer selv eller du blir satt igang:) krysser fingrene for at det skjer noe snart. Lykke til!

Håper at det skjer noe snart, at du slipper å gå lenge overtid.

Jeg har 15 dager igjen til termin, har vært fullstendig utslitt siste mnd. Har i tillegg hatt veldig mye andre plager. Skal snakke med JM neste uke om å få gjennom at de setter meg igang ved termin hvis det ikke skjer noe før. Eventuelt høre om hun kan strippe meg for å få litt fortgang i det.

Ikke lett å gå med smerter hele tiden.

Blir satt I gang på tirsdagen, om ting ikke skjer av seg selv før den tid :)
Skulle egentlig bli satt i gang på mandagen, men pga en rar lege ble det utsatt 1 uke til.....

Håper at det skjer noe snart, at du slipper å gå lenge overtid.

Jeg har 15 dager igjen til termin, har vært fullstendig utslitt siste mnd. Har i tillegg hatt veldig mye andre plager. Skal snakke med JM neste uke om å få gjennom at de setter meg igang ved termin hvis det ikke skjer noe før. Eventuelt høre om hun kan strippe meg for å få litt fortgang i det.

Ikke lett å gå med smerter hele tiden.

Føler med deg, er slitsomt med stor mage og mye plager!
Håper du slipper å gå overtiden :)

Skjønner du blir utålmodig! Ser for meg det samme når termindagen kommer:p Du får trøste deg med at nå er det ikke lenge igjen - uansett om han kommer selv eller du blir satt igang:) krysser fingrene for at det skjer noe snart. Lykke til!

Nei, ikke lenge igjen til premien for strevet kommer ♡

Takk :)

Føler med deg, men håper du klarer å nyte påsken litt uansett!!! :-)

Håper babyen kommer snart da! :-)
Det er lov å være utålmodig når man er på overtid.

Back
Topp