Overtid?

heldige oss <3 <3

Forelsket i forumet
Er vi mange på overtid? Når hadde du termin og når ønsker du at mirakelet skal skje ( om du fikk ønske da)?
Jeg hadde termin i går 19, skulle gjerne ha hatt henne her I løpet av helgen :)

Jeg har termin i dag, men virker som h*n lar vente på seg. Og jeg som er verdens mest utålmodige person når det gjelder venting! :D
Hadde et lite ønske om å føde i dag, siden det var Solformørkelse, vårjevndøg og supermåne på en og samme dag! :) :p

hadde termin 17.mars, håper det skjer når som helst nå! men viser ikke mye tegn til fødsel enda..

Har termin i dag, men tenker at det ikke blir baby før 1.april ved igangssetting. Alt før får bare bli en bonus!

Jeg skal på overtidskontroll på til torsdag og i bryllup fredag!(søster av samboer ) Så jeg håper egentlig at det skjer asap, eller at jeg blir satt I gang etter bryllupet :) men aller helst I løpet av helgen sånn at vi hadde fått litt dreisen på ting :)

Jeg skal på overtidskontroll på til torsdag og i bryllup fredag!(søster av samboer ) Så jeg håper egentlig at det skjer asap, eller at jeg blir satt I gang etter bryllupet :) men aller helst I løpet av helgen sånn at vi hadde fått litt dreisen på ting :)
Oi, sprekt å gå i bryllup så tett opptil uansett! Når hadde du termin da?

19 mars, var I et annet utdriknigslag 14 mars... er flere utdriknigslag bryllup I april/mai.. :) men bryllupet til helgen blir et lite og intimt bryllup..

19 mars, var I et annet utdriknigslag 14 mars... er flere utdriknigslag bryllup I april/mai.. :) men bryllupet til helgen blir et lite og intimt bryllup..
Da håper jeg dere får gå der og kose dere, med baby på utsiden eller innsiden :)

Har termin i morgen, men da begge de to andre kom før så føler jeg nesten jeg er på øvetid :-)

Har helt flat livmorhals og 2-3 cm åpning så håper det skjer noe i helga.

Har termin i morgen, men da begge de to andre kom før så føler jeg nesten jeg er på øvetid :)

Har helt flat livmorhals og 2-3 cm åpning så håper det skjer noe i helga.
Har du fått det sjekket før termin altså? Skjønner det er forskjell på kontrollene vi er på mot slutten.

Har du fått det sjekket før termin altså? Skjønner det er forskjell på kontrollene vi er på mot slutten.

Har veldig mye plager og vonter så da strippa hu meg i håp om og få gang på det.
Fungerer ikke til noe lenger :-(

Har veldig mye plager og vonter så da strippa hu meg i håp om og få gang på det.
Fungerer ikke til noe lenger :-(
Skjønner, håper det snart blir fødsel da! Her har de sluttet med stripping på sykehuset, og jordmor på helsestasjonen sjekker ikke åpning, i hvert fall det jeg har fått vite.

jeg får heller ingen info om ståa før etter termin :P men håper og tror han kommer før termin, så jeg slipper tenker på d...

Jeg ble sjekket 1 uke før termin på sykehuset, men var ikke moden.. Da jeg var hos jordmor på termin dagen ville hun ikke sjekke, siden sykehuset hadde sjekket uken før...?

Jeg ble heller ikke sjekket på sist kontroll. Men hun skulle både sjekke og strippe på neste kontroll da (dagen etter termin).

Ikke overtid her enda (6 dager igjen), men veldig klar for å bli ferdig likevel. Siden jeg var (og er) så innstilt på å gå over termin denne gang, hadde jeg håpet dagene skulle være lettere å holde ut, men jeg er bare sur og lei likevel. Håper virkelig noe spennende skjer før mannen reiser søndag kveld. Har ikke lyst til å føde alene :( :(

Da e eg offisielt 1dag øve termin og lika det kje

KOM DEG UT !!!

3 dagar øve,å begynne å bli lei å sliten...masse vondt å ubehag...lure på ka tid han vil ut:)

Termin på torsdag. Hvis hun kommer når sønnen min kom, er det i morgen. 40+0

Back
Topp