Overtid

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Hvor går max grensen for hvor langt dere får gå på overtid der dere bor?

Bare jeg som er nervøs for å gå lenge over? Her er det 10 dager, men synes 7 er mer enn nokk jeg da :o og eneste grunnet til at jeg er nervøs er pga alle historiene jeg har lest.... Uff

Det er 10 dager, men de kan sende deg hjem den 10 dagen om de mener at fødselen ser ut til at du er så moden at fødselen vil starte av seg selv...

Her er det varierende mellom 10-14 dager i grunn... Man er ofte inn på sjekk men dersom alt er modent så setter de igang som siste utvei. Da stripper de og prøver modningspiller først...

Her er det 12 dager.

Her er det 10-11 dager. Husker ikke helt. Trivselskontrollen er 7 dager over termin.

Her er det også trivselskontroll 7 daget etter termin, så settes man igang den 11.dagen.

Aner ikke? Er vel ikke stor fare for at noe skjer så lenge en har god oppfølging. Jeg håper fødselen får starte av seg selv, om enn etter 10 dager.

Å er det? Men de har vel kontroll på dag 7? :)
Joda, kontroll på dag 7 :) I mine papirer står det at dato for igangsetting pga overtid er 14.feb, og jeg har termin 2. feb.

Føler meg litt dum som må spørre om dette, men hvilke papirer? Har ikke sett noe sånt hos meg :/
Det var de jeg fikk på oul. Der det står alle målene til babyen. Ultralyddiagnostikk heter det visst. Bortenfor der det står "terminbestemmelse" er det en rute for overtidsdato.

Back
Topp