Overtid!!!

4 dager over nå siden klokka er over 00.00. Vil ha lille nurket mitt nå. Kaffe, krydret mat og sex! Skal vi se da...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Æsj... Da ble det ingen løve på oss... Jeg har valgt både navn og bånd til babynest som passer best til løve...

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj... Da ble det ingen løve på oss... Jeg har valgt både navn og bånd til babynest som passer best til løve...

Sukk... Føler med deg! Men jomfruens tegn er også veldig bra folk!
Snille gode mennesker!
Her har vi en skorpion fra før av å så for meg to meget sterke jenter...
Jomfruen da tror jeg blir bedre!
Flere som bryr seg om dette:p

Der bikket klokken 00 å jeg er nå på overtid!!! :( :P håper bare ikke det blir så mange dager til :/

2 dager over nå Ny kontroll i morgen.

41+4 daga.... akutt deppa å hormonell...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

3 daga over og allerede overtids kontroll hos jordmor... Håpe ho vil røske litt oppi så de kanskje blir fødsel her også

3 dager over! Det er tungt å jeg er dritt lei av å våkne like "skuffet" over at ting ikke har skjedd :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Heier på dere! Dere er kjempeflinke :)
Slapp overtid selv, men hadde garantert klikka for meg første dagen...

Termin i går, holder på å klikke i dag! Før har jeg hatt det litt moro av folk som klager på overtid, og tenkt at hva er noen dager fra eller til når man har gått i 9 mnd..:p men nå skjønner jeg godt frustrasjonen!! Gikk over tiden med forrige og, men kan ikke huske at jeg var så utålmodig da ;)

2 dager over -Lei!!!!

5 dager over. Og faren er syk. Dillemma på hva jeg ønsker akkurat nå.

4 daga over... trur ikkje dinne ungen kjem av se sjøl lenger...

4 daga over... trur ikkje dinne ungen kjem av se sjøl lenger...

Signerer den :
Sukk... 5 dager over idag :(
Var på Ullevål igår kveld og ble strippa:eek:
AU!!!
Men hun sa at deg var ikke veldig modent... Da datt jeg sammen:eek:
Kontroll igjen imorgen tidlig... Sukk!!

Signerer den :
Sukk... 5 dager over idag :(
Var på Ullevål igår kveld og ble strippa:eek:
AU!!!
Men hun sa at deg var ikke veldig modent... Da datt jeg sammen:eek:
Kontroll igjen imorgen tidlig... Sukk!!

Så kjedelig å få høre de da. Håpe de hjalp me litt stripping!
Jm ville ikkje strippe me i går sia e BERRE va 3 daga over! -.- ny kontroll på sjukehuset mandag om ikkje Lille bestemme se for å komme ut sjøl... lenge til!

Jm ville ikkje strippe me i går sia e BERRE va 3 daga over! -.- ny kontroll på sjukehuset mandag om ikkje Lille bestemme se for å komme ut sjøl... lenge til!

Ville hun ikke? Faderrullan syns de får hjelpe oss litt igang:mad:
Hun jm så litt rart på meg, sa det var ikke mange som ba frivillig om deto_O Hehe
Men nå for en time siden gikk slimproppen:) Så får vi se da om det kommer seg igang utover...

Oi. Drøyt. Jeg var innom 4 dager før termin fordi jeg hadde mye vondt. Var en veldig aktiv livmor. De snakka på å strippe meg hvis det var mulig siden jeg virket lei med vondter i 4 dager.. Men jeg var ikke ferdig moden så gikk ikke. Men hu sa at dersom jeg fortsatt var veldig lei etter noen dager kunne de prøve å strippe meg igjen. Men vondtene mine gikk over så brydde meg ikke om det. 7dagers kontroll i mårra. Da strippes det nok. Var bare 1cm igjen av den ferdig myke tappen 4 dager før termin så må vel ha blitt ferdig moden nå en og en halv uke etterpå. Krysser fingra jeg. Krysser samtidig fingra for at samboern er frisk av forkjølelsen og febern i mårra. Er litt nervepirrende at han er syk så langt over. Kan jo skje når som helst egentlig.

Heier på dere overtidsdamer.
Har selv gått 4 og 9 dager over med mine, og man blir så lei!
Hold ut, snart er de søte små her!

Ville hun ikke? Faderrullan syns de får hjelpe oss litt igang:mad:
Hun jm så litt rart på meg, sa det var ikke mange som ba frivillig om deto_O Hehe
Men nå for en time siden gikk slimproppen:) Så får vi se da om det kommer seg igang utover...

Men ho kunne strippe ei bekjent av me, som hadde termin etter me, å. Ho fekk baby i går! !

Håpe babyen e like rundt hjørnet da :-D

Oi. Drøyt. Jeg var innom 4 dager før termin fordi jeg hadde mye vondt. Var en veldig aktiv livmor. De snakka på å strippe meg hvis det var mulig siden jeg virket lei med vondter i 4 dager.. Men jeg var ikke ferdig moden så gikk ikke. Men hu sa at dersom jeg fortsatt var veldig lei etter noen dager kunne de prøve å strippe meg igjen. Men vondtene mine gikk over så brydde meg ikke om det. 7dagers kontroll i mårra. Da strippes det nok. Var bare 1cm igjen av den ferdig myke tappen 4 dager før termin så må vel ha blitt ferdig moden nå en og en halv uke etterpå. Krysser fingra jeg. Krysser samtidig fingra for at samboern er frisk av forkjølelsen og febern i mårra. Er litt nervepirrende at han er syk så langt over. Kan jo skje når som helst egentlig.
Lykke til :-)

Back
Topp