Overtid!!!

Lillebie88

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Synes vi skal ha en overtidstråd, hvor vi kan telle, syte litt og klage... Mens vi synes veldig synd på oss selv!!!

Er bare på dag overtid dag 2, men føler meg lurt, babyen skulle jo ha kommet til nå!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blir med... Termin er i dag, ingen tegn så her blir det nok noen dager til!

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Termin 13.08.14! Dvs uke 41+0 i dag. Venter på tid for overtidskontroll! Uansett så blir jeg satt igang i slutten av denne uken, dag 10 etter termin. Hvis sykehuset er i rute etter ferie da! Det finnes en ende på dette.... Venter liksom ikke lenger.

Termin i dag og ingen fødsel her heller:( Veldig svake murringer men ingen regelmessige rier. Veldig klar for å møte babyen min!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det slo meg en ting til morgen i dag som kanskje kan hjelpe litt på utålmodigheten til oss som er nær/litt over termin.

Si gubben sier at hans beste gjetning er at han er hjemme Kl 4. Vi vet av erfaring at det betyr mellom 3 og 5. (analogi termin +/- 2 uker. Man blir ikke da utålmodig før etter klokka iallefall har passert 4. Hvordan har det seg da at vi er utålmodige allerede i uke 39 da?

Synes det er noe å tenke på uten at jeg skal ta fra noen retten til å være utålmodig eller å klage på overtid.

Har vært innom føden fredag, ble sjekka da og var moden, helt avflatet. jordmora kjente rett på hode til babyen og hadde 2 cm åpning... Men venter fortsatt...

Hehe :) det skjer når det skjer;) men lov å håpe;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det slo meg en ting til morgen i dag som kanskje kan hjelpe litt på utålmodigheten til oss som er nær/litt over termin.

Si gubben sier at hans beste gjetning er at han er hjemme Kl 4. Vi vet av erfaring at det betyr mellom 3 og 5. (analogi termin +/- 2 uker. Man blir ikke da utålmodig før etter klokka iallefall har passert 4. Hvordan har det seg da at vi er utålmodige allerede i uke 39 da?

Synes det er noe å tenke på uten at jeg skal ta fra noen retten til å være utålmodig eller å klage på overtid.

Haha jeg er i uke 40:p Men kanskje det er det at vi ønsker at babyen ikke skal ligne far på det området der? :p :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

4 daga på overtid i dag!!! Gaaaad!!! Er lei murringer og modningsrier, men er ikke moden enda... Ble strippa torsdag og i dag.... Overtidskontroll på torsdag der det skal avtales dato for igangsetting!!! De to første kom 10 daga før, så var jo helt sikker på at jeg ikke gikk over termin!!!! Lengste 14 dg ever!!!!

Da er jeg en dag på overtid. Var sikker på han skulle komme tidlig, så har følt jeg er på overtid en stund nå... Prøver å tenke at han kommer når han er klar i stedet for å våkne skuffet hver morgen. Førstemann ble født natt til i dag, så han her er vist litt tregere :p

Hva skjer egentlig når man går over tid? Hva ser de etter på kontroll hos JM og på sykehuset?? Jeg fikk 4 dager Før tiden sist gang så dette er nytt for meg:p Er det noe "skummelt" med å gå over?? Huff, JM mente han kom til å Være mellom 3600-3900gr ved termin.. kommer han til å Være enda større ??

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvis jeg ikke føder på termindagen som er nå på lørdag så blir jeg satt igang mandag kl 9. Jeg blir satt igang så pass tidlig på grunnlag av HØY estimert vekt hos baby. Håper jeg slipper det og føder av meg selv før den tid!

Hvis jeg ikke føder på termindagen som er nå på lørdag så blir jeg satt igang mandag kl 9. Jeg blir satt igang så pass tidlig på grunnlag av HØY estimert vekt hos baby. Håper jeg slipper det og føder av meg selv før den tid!

Hvorfor har de estimert vekt på baby hos deg? Pga sf mål? Jeg vet ingenting om strl på min baby og har første dag på overtid i dag så er nysgjerrig på hvordan slike ting oppdages.

Back
Topp