Overtid - utsatt permisjon ?

MM88

Glad i forumet
VIP
Får man det ? Siden den blir forkortet om man får før ?

Nei, dessverre. Føder man over tiden mister man det antallet dager av permisjonen. Urettferdig, men slik er det.

Nope, permisjonen går som vanlig. Jeg "mistet" 2 uker perm siden jenta mi kom på overtid.

Det gir jo ikke mening i det hele tatt! Hvorfor skal permisjonen bli kuttet om man får før, men bare forbli den samme når man går over ? Tenkte jo at dette nesten var en selvfølge jeg [8|]

Permisjonen blir jo egentlig ikke kuttet. Man får like lang permisjon - men kortere tid permisjon sammen med baby... [&o]

ORIGINAL: MM88

Det gir jo ikke mening i det hele tatt! Hvorfor skal permisjonen bli kuttet om man får før, men bare forbli den samme når man går over ? Tenkte jo at dette nesten var en selvfølge jeg [8|]

Det føles virkelig urettferdig, men gir på en måte mening. Man har permisjon fra tre uker før termin, så hvis man ikke føder før det har man jo faktisk de "riktige" ukene med permisjon. Problemet er jo bare at man ikke har ukene sammen med babyen, men uten! Så hvis det skulle føles rettferdig for dem som får på overtid, måtte man ha fått ekstra uker permisjon. Og det ville nok føles skikkelig urettferdig for de som da føder på termin eller før.

dessverre slik er bare[:'(]:(   gikk på overtid sist gang! er virkelig glad på en måte at min permisjon er stoppet siden kim-thomas er innlagt. 

ORIGINAL: strikkejenta

Nei, dessverre. Føder man over tiden mister man det antallet dager av permisjonen. Urettferdig, men slik er det.

Back
Topp