Overtid og utolmodig...

aall

Flørter med forumet
Hadde termin 10.mai og blir mer og mer utolmodig for hver dag som går!! :-P
Var hos jordmor på mandag og var ikke moden... Ikke har hodet festet seg enda heller. Vært til modningsakupunktur mange ganger de siste ukene.. Og prøvd div kjerringråd.
Slimproppen, evt litt av den gikk i dag og har hatt murringer og nedpress i over en uke, men tar seg ikke opp.

Håper d snart blir min tur til å møte mitt lille nurk! <3

Flere som er på overtid og leeeiiii? ;-)

Jeg er foreløpig ikke på overtid, og jeg har heller ikke noe rush med å få ham ut, men jeg håper virkelig du slipper å gå og ruge noe mer. :)

Jeg er foreløpig ikke på overtid, og jeg har heller ikke noe rush med å få ham ut, men jeg håper virkelig du slipper å gå og ruge noe mer. :)

Håper i hvertfall at det begynner å modnes, så jeg slipper å bli satt i gang. :-)

Sender deg fødestøv. Håper det skjer noe snart :)

Det håper jeg også for deg! Håper du får masse modning veldig snart. :) Jeg har ikke hørt noe om ananasen, men hvorfor ikke?! ;)

Er ikke på overtid, har 7 dager igjen men kjenner meg rimelig utålmodig allerede, så jeg kan ikke engang forestille meg hvordan du har det. Krysser fingre og tær for at du snart er i gang <3

Eg har termin i morgen..håper virkelig det skal skje noe snart. Har aldri gått til termindato før, så ganske rart det ikkje har skjedd noe og dette er min fjerde. Pleier komme noen dager før. No har eg bare masse kynnere. Så skjønner godt dere som går overtid må vere skikkelig utålmodige!

Her er det bare familien rundt som er utålmodige... Jeg er 39+1 i dag og kan ikke tenke meg at noe skal skje før termin. Satser på at menstermin (+3 dager fra UL-termin) stemmer mer. Da blir det kanskje juni-baby i steden for. ;)

Lykke til med fødsel i morgen - kan enda stare av seg selv:-) Nå er det ikke lenge før du har prinsen i dine armer:)

Takk! :-) Ja, håper i det lengste på at det skal starte av seg selv, men han liker seg visst altfor godt inni magehuset.. :-)

Spennende at du blir/ble satt i gang i dag :)

Back
Topp