Overtid og modningstegn

Dag tre på overtid, og i går hadde jeg mye mensmurringer og tror (deler av) slimproppen gikk? Idag er det null mensmurring så nå gir jeg opp. Kommer vel til å være gravid for alltid :(
Uff, den følelsen er så kjip og frustrerende :( Jeg hadde jo ingen tegn før jeg så bittelitt rosa i do, og ikke lenge etter begynte riene ut av det blå. Plutselig skjer der (jeg veit, det hjelper ikke at andre sier det :p ) Krysser fingrene for at det skjer mer snart :)
 
Folk sier så, men jeg skjønte ikke det før jeg var godt i gang med min første fødsel!
Trodde det var vondt i magen pga hadde forspist meg på pølsegrateng, jeg er laktoseintolerant og det var brukt vanlig matfløte [emoji23]
Satt på do og fortvilte over "krampene" men ingen avføring!

Ja, er jo forskjell på hvor sterke reier enn får. Selv har jeg blitt satt igang en gang og hatt en fødsel som har starta av seg selv og den gangen jeg ble satt igang var mye være. Er jo ikke likt fra fødsel til fødsel for samme person engang så kan ikke snakke for alle når jeg sier det ikke er noe tvil, men for meg var det ikke noe tvil [emoji846]
 
Ja, er jo forskjell på hvor sterke reier enn får. Selv har jeg blitt satt igang en gang og hatt en fødsel som har starta av seg selv og den gangen jeg ble satt igang var mye være. Er jo ikke likt fra fødsel til fødsel for samme person engang så kan ikke snakke for alle når jeg sier det ikke er noe tvil, men for meg var det ikke noe tvil [emoji846]

Ja alle er forskjellige, derfor det er så rart at folk sier "når du får rier er det ikke tvil", for meg var det som sagt ikke sånn. Og jeg hadde styrtfødsel med tette rier fra første stund. Trodde de skulle være annerledes, bygge seg gradvis opp og ikke kjennes ut som menssmerter eller magekramper som jeg pleier å ha når jeg spiser noe jeg ikke tåler.
Pressriene derimot, de merket jeg godt og uten tvil når de kom [emoji5] Det var saker!
Veldig spent på fødsel nr to!
 
Back
Topp