Overtid!! Flere?

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Noen som har tips for å få i gang riene?? :D
Hadde 2-3 cm åpning og moden og litt kort livmorhals på mandag!
Så mangler kun rier få å få ut denne babyen! Er 5 dager på overtid!
 
Jeg er på overtid, bare 3 dager da:smiley-ashamed004 men begynner å blir skikkelig lei:p skal på kontroll på mandag, så vet ikke om jeg har noen cm eller hvor moden jeg er:p men håper lillegutt kommer snart:D
 
Skal også på kontroll på mandag, håper jeg slipper å dra da :)
Må vell få noen gode rier så denne babyen kommer ut før den blir for stor!!
Storesøster var 4,2 kg 2 dager på overtid! Så håper denne er mindre xsmile8
 
Jeg er førstegangsfødene, så har ikke noe å sammenligne med:p men håper han ikke er altfor stor :D har hatt mye menssmerter og stikninger på kveldene de siste dagene, men de stopper på natten. Sover som en stein gjennom natten, veldig godt det da:) Hehe:p
 
Har termin idag, og ingen tegn på at lillegutt ønsker å komme ut helt enda...[emoji849] Storebror kom dagen før termin, så jeg føler allerede at jeg er 1 dag på overtid![emoji853] Forstår godt at dere er utålmodige nå, og krysser alt jeg har for at fødselen starter av seg selv i helgen for dere begge![emoji1] Eneste tipset til å sette igang fødsel, er å ta en runde i senga med mannen[emoji6] Dersom forholdene er modne nok, så kan det visst sette igang ting...[emoji173]️
 
Både ved første og andre fødsel pusset jeg husets vinduer under 24 timer før riene startet / vannet begynte å gå [emoji85].

Gikk 5 dager overtid med andre selv og var kjempe tungt de siste dagene!

Varme tanker til dere [emoji177]. Snart har dere vidunderet i armene [emoji7]
 
Blir en runde eller to i kveld :p Her andre kvelden vi hadde en runde, begynte det å murre litt.. men jeg gikk jo på do rett etter, fant ut etterpå at jeg burde ligge med sæden inni en stund så den får virke! Skulle tro vi var midt i prøvingen igjen og ikke prøvde å få babyen ut :p:D

Første kom to dager over, så dette er jo heelt forferdelig.. blir bare værre når svigermor maser flere ganger om dagen:shifty:
Kommer nok i løpet av helga ;)
 
Her er jeg 3 dager på overtid!! Sist gikk jeg 7 dager over før jeg ble satt i gang.. nå vet jeg at jeg har 2-3 cm åpning (ble strippet for andre gang i går).
Murringer i mage/rygg men ingenting som gir resultat :( enda iallfall.. veldig klar for å komme igang nå!!!!!!!
Men men, kommer nærmere for hver dag.o_O
 
Jeg har ikke overtidskontroll før mandag, 9 dager over! fordi jeg hadde termin en lørdag...
Men ble strippet/tøyd på mandag, hadde 2-3 cm da.. så må jo ha skjedd noe nå! :p
Håper vi får babyen vår på brystet snart xsmile9 har ikke vært nærmere enn nå! :happy::Heartbigred
 
4 dager over her og ikke overtidskontroll før onsdag pga 1.mai.. Har pusset vinduer, luket i hagen, tok en runde med mannen i går, men ingenting ser ut til å hjelpe [emoji31] Har hatt masse murringer, kynnere og nedpress i nesten to uker uten at det skjer noe mer, så håper hun vil ut snart [emoji171]
 
Håper dere snart får hilse på prinsessa :happy::Heartpink
Her er vi på dag 7, hver gang jeg sovner stopper alt opp! Så lurer jeg på om jeg må være våken hele tia såpass jeg får rier xsmile8
 
Håper dere snart får hilse på prinsessa :happy::Heartpink
Her er vi på dag 7, hver gang jeg sovner stopper alt opp! Så lurer jeg på om jeg må være våken hele tia såpass jeg får rier xsmile8

Slik hadde jeg det også! Jeg gikk å la meg om kvelden når jeg mistenkte det var blitt rier. Våknet 1,5 t senere med en kjempe rie. Så det starter selv om du sovner [emoji28]
 
Føler med dere alle som går over! Har gått over med alle tre, siste kom 8 dager over, de andre to 7 dager over. Men prøv å kos dere likevel da! Er litt rart når det er over også[emoji85] sex skal hjelpe på modning, så bare å kose i vei[emoji16] masse lykke til!![emoji173]️
 
Jeg er nå 6 dager på overtid:p hadde skikkelige ryggsmerter i gårkveld, pratet med føden. De sa jeg kunne ta 1g Paracet og legge varmepute på ryggen, også ta kontakt hvis smertene ble mer takvise. Smertene var da konstante. Tok Paracet, og sovnet med en gang:p og sov hele natten:( så ble ikke mer av det:p skal på overtidskontroll i morgen, så håper jeg blir satt igang da :D
 
Back
Topp