Overtenking og hormoner

Lillpill

Flørter med forumet
Bare lufter noen tanker, noe sted må jeg skrive det ned
Har testa positivt ett par dager nå ( jeg ble en testeslut, selv om jeg lovte å holde meg unna‍♀️) jeg har hatt en del murringer, verking i hofter og korsrygg. Men idag, har jeg ikke kjent noen verdens ting, så blir såklart livredd for at utviklingen av det lille frøet mitt bare skal stoppe opp

Er det lutinusen som tuller med meg? Blir gal av det her, en ny bekymring hver dag. Er så redd for at jeg har bæsja på leggen, testa for tidlig for å så bli skuffa på fredag ( blodprøven ) . Tårene kommer veldig lett, sover urolig, klarer ikke helt å slappe av ..

Er forresten på rugedag 8 blastocyst ❤

Har testa positivt ett par dager nå ( jeg ble en testeslut, selv om jeg lovte å holde meg unna‍♀️) jeg har hatt en del murringer, verking i hofter og korsrygg. Men idag, har jeg ikke kjent noen verdens ting, så blir såklart livredd for at utviklingen av det lille frøet mitt bare skal stoppe opp

Er det lutinusen som tuller med meg? Blir gal av det her, en ny bekymring hver dag. Er så redd for at jeg har bæsja på leggen, testa for tidlig for å så bli skuffa på fredag ( blodprøven ) . Tårene kommer veldig lett, sover urolig, klarer ikke helt å slappe av ..

føler med deg jeg :) tror du bare skal roe ned å la kroppen ta seg av det vi ikke kan gjøre noe med :) pust inn og ut noen ganger når du blir bekymret. Jeg selv skal øve på det om det blir en positiv telefon om befruktning idag! :) krysser fingrene for deg :D

Senk skuldrene, slutt å kjenne etter symptomer. Det er like vanlig med symptomer som uten. Og ja, Lutinus kan gi deg samme symptomer som en tidlig graviditet, men det spiller jo ingen rolle. Du har jo testa positivt :Heartred
Gratulerer

Senk skuldrene, slutt å kjenne etter symptomer. Det er like vanlig med symptomer som uten. Og ja, Lutinus kan gi deg samme symptomer som en tidlig graviditet, men det spiller jo ingen rolle. Du har jo testa positivt :Heartred
Gratulerer

Jeg gleder meg til jeg er ferdig på den lutinusen, jeg er en elendig kollega for tiden ( er trøtt heeele tiden ) og en veldig hissig samboer Stakkars mann !

Prøver å tenke " Det går, som det går " det er jo trossalt bare forsøk nr1, men herrefred for en bølgelengde med følelser, håp og reddsel! Er til å bli tullerusk av

Og tusen takk for gratulasjon, håper det holder seg der inne en laang stund ❤

føler med deg jeg :) tror du bare skal roe ned å la kroppen ta seg av det vi ikke kan gjøre noe med :) pust inn og ut noen ganger når du blir bekymret. Jeg selv skal øve på det om det blir en positiv telefon om befruktning idag! :) krysser fingrene for deg :D

Jaa, det å puste rolig er jammen meg litt av en øvelse! Det er noe som må læres :happy:
Man blir så hjelpesløs for det er så ute av kontroll, alt man kan gjøre er å håpe ❤
Krysser fingrene for befrukting hos deg! Og at det er ett gullegg :smiley-bounce012

Jaa, det å puste rolig er jammen meg litt av en øvelse! Det er noe som må læres :happy:
Man blir så hjelpesløs for det er så ute av kontroll, alt man kan gjøre er å håpe ❤
Krysser fingrene for befrukting hos deg! Og at det er ett gullegg :smiley-bounce012

aldri for sent å lære :D det klarner hodet også å tilfør ekstra oksygen :) til slutt så gjør man det uten å tenke seg om. Ja, man kan bare håpe oppi alt dette her :) er jo bra å ha et håp uansett :) tusen takk :D jeg håper bare ikke at dem ringer i morgen med dårlige nyheter, for det har jeg opplevd før :o nå må det gå bra her altså ;)

aldri for sent å lære :D det klarner hodet også å tilfør ekstra oksygen :) til slutt så gjør man det uten å tenke seg om. Ja, man kan bare håpe oppi alt dette her :) er jo bra å ha et håp uansett :) tusen takk :D jeg håper bare ikke at dem ringer i morgen med dårlige nyheter, for det har jeg opplevd før :eek: nå må det gå bra her altså ;)

Jaaa, ikke sant! Man trenger litt klarhet oppe i hode av og til. For denne prosessen har vært overveldene på så mange måter. Man går så fort fra å være på en rosa sky til rett ned i bakken at man må ha litt inn/utpust for å takle alt som kommer ❤

Det er nerrvepinende å vente på den telefon, så jeg skjønner deg utrolig godt ! Men krysser alt jeg har for at det er en positiv telefon :smiley-bounce012

Back
Topp